Een vakantie boeken, zo makkelijk gaat dit niet altijd. Wat zit er allemaal bij inbegrepen? Als we allemaal apart willen betalen hoe gaat dat dan? Oja, kan ik mijn huisdier ook meenemen? Zullen we wel of geen auto bijboeken? Kan dat ook later? Wij weten niet of we wel goed verzekerd zijn.. Kunnen we dit nakijken en later bijboeken?

Er komt veel bij een vakantie kijken. Sommige mensen vinden het fijn om alles zelf uit te zoeken en online te regelen. De ander hoort toch liever van een ervaren medewerker hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ondanks dat veel van onze klanten reizen via onze website boeken, staan wij paraat om ook uw vakantievraag per e-mail en telefonisch te beantwoorden.

Ons Contact Center is de basis van ons klantcontact. Op het Contact Center werken dagelijks zo’n 35 enthousiaste medewerkers die alles over de zon-, winterzon-, wintersport- en autovakanties weten te vertellen. De werkzaamheden zijn erg uiteenlopend. Zo is er een team dat telefonisch alle vragen beantwoord en een team die de binnengekomen vragen per e-mail zo goed mogelijk probeert te beantwoorden.

Het Contact Center bestaat uit meerdere subafdelingen. Op de subafdeling Specials worden bijvoorbeeld alle speciale verzoeken behandeld. Onze collega’s van Specials berekenen reizen op maat, vragen essenties aan en wil je een fiets, kiteboard, snowboard of andere bijzondere bagage meenemen; zij melden dit aan.

Het Contact Center

Op verschillende social media kanalen zoals Facebook, Twitter en Hyves komen er ook allerlei vragen binnen over het boeken van vakanties, reacties op onze reclame, maar ook bijvoorbeeld offertes. Onze subafdeling Webcare is verantwoordelijk voor het monitoren en beantwoorden van deze vragen. De subafdeling Afhandeling verzorgd de verzending van de reisbescheiden en facturen, behandeld boekingen op aanvraag en heeft nauw contact met de plaatselijke agentschappen voor de meest uiteenlopende vragen.

Ook gaan wij jaarlijks op studiereis zodat wij onze klanten nog beter kunnen informeren over de favoriete bestemming en accommodatie. Zo proeven wij graag de specialiteit van het land, maken kennis met de cultuur en zoeken uit wat het lekkerste drankje is. Wij vinden dit natuurlijk het minst leuke aan ons beroep, maar voor onze klanten doen we dit graag! 😉

Ons gezamenlijke doel is de vakantievragen van onze klanten zo goed en snel mogelijk te beantwoorden en te helpen met het reserveren van een heerlijke en onbezorgde vakantie. Of je nu wilt weten of je een auto kunt huren, of de hond mee mag op vakantie, waar de dichtstbijzijnde supermarkt is of dat je jouw surfplank mee kunt nemen? Geen vraag is ons te gek!

22 maart, 2013|9 Reacties

Gerelateerde berichten

Laat een reactie achter

  1. Veijer 07 augustus, 2017 at 10:15 pm Beantwoorden

    Naar turkeije in de herfstvakantie .6 personen. .vertrek 17 oktober . Wat raad je ons aan ? Eigische. Kust .

    • Wietske 07 augustus, 2017 at 10:15 pm Beantwoorden

      Bedankt voor je vraag! Hotel Kadikale Resort in Bodrum -Turgutreis is echt een aanrader: http://bit.ly/X6Y9uS. Mooi all inclusive hotel met prachtig uitzicht. Hotel Feye Pinara in dezelfde plaats is een goed driesterren hotel dat bekend staat om de goede service en heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding: http://bit.ly/KhfaWY Mochten wij je kunnen helpen met het maken van een boeking, stuur ons dan gerust een mail naar info@sunweb.nl. Fijne dag! Gr, Wietske

  2. rosevink 07 augustus, 2017 at 10:15 pm Beantwoorden

    Hallo, ik heb een vraagje over Kadikale resort, hoelaat is het gewone ontbijt en het diner? gr. sophie

    • Wietske 07 augustus, 2017 at 10:15 pm Beantwoorden

      Hallo Sophie, bedankt voor je vraag! Het ontbijt is vanaf 07.00 uur tot 10.00 uur en het diner vanaf 19.30 uur tot 21.30 uur. Fijne dag! Gr, Wietske

  3. Yvonne 07 augustus, 2017 at 10:15 pm Beantwoorden

    Hallo ik heb een vraagje…wij gaan 11 mei naar App Altea Beach incl huurauto maar nu staat in het bericht dat ik kreeg dat we een creditkaart moeten hebben maar die hebben wij niet, wat moeten we nu doen!!

    • Yvonne vd Mooren 07 augustus, 2017 at 10:15 pm Beantwoorden

      Hoi Yvonne, Bedankt voor je bericht. Ik heb begrepen dat er zaterdag al contact is geweest met een medewerker. We wensen jullie alvast een prettige vakantie toe! Gr, Yvonne.

  4. Jes 07 augustus, 2017 at 10:15 pm Beantwoorden

    Hoe zit het eigenlijk als je 15kg bagage hebt bijgeboekt bij je reis.
    En bij inchecken blijkt het iets meer te zijn.

    Hoop dat ik hier wel een antwoord krijg…

    • Wietske 07 augustus, 2017 at 10:15 pm Beantwoorden

      Hallo Jes,

      Bedankt voor je vraag over je bagage.

      We adviseren onze reizigers altijd om zich te houden aan het toegestane aantal kilogram bagage. Als je meer meeneemt dan toegestaan
      heb je de kans dat je moet bijbetalen. Transavia rekent per extra kilogram (boven de toegestane 15 kilo) 10 euro per kilogram.

      Mocht je toch nog vooraf bagage willen bijboeken, neem dan uiterlijk 4 dagen voor vertrek telefonisch contact met ons op.
      Wij helpen je dan graag!

      Gr, Wietske

  5. Jan Bennaars 31 augustus, 2017 at 5:04 am Beantwoorden

    Lieve mensen Wij Gaan over 3 weken naar Kreta, Kan ik nu nog 5 kg bagage bijboeken En hoe moet ik dat doen.