Zit het liedje van de Vengaboys nu in je hoofd? Mooi, want dat vormde vorig weekend de soundtrack voor 70 online marketeers van Traffic Builders die samen op reis gingen…
Stel het je eens voor: om half vijf ’s ochtend met 70 uitgelaten collega’s op Schiphol om het vliegtuig naar Ibiza te halen. Voor Traffic Builders werd dat de laatste week van juni werkelijkheid, ter ere van ons jaarlijkse zomeruitje. Dat is echter ook 70 keer het risico op een vergeten paspoort, een overschot aan vloeistoffen of een wekker die te laat afgaat! Voor de feestcommissie een onderneming van formaat, maar ook eentje die als een schoolreisje aanvoelde. Iets mooiers dan een tripje zoals deze konden we ons bijna niet voorstellen! Overigens was niemand te laat en hebben we slechts 1 handbagagekoffertje moeten inchecken van Transavia door een zeer chagrijnige grondstewardess…
Zon, zee, strand & Sunweb
Met een groep van 70 personen in het hoogseizoen op stap gaan bleek een flinke uitdaging. Een hotel vinden dat aan genoeg eisen zou voldoen èn genoeg kamers beschikbaar had voor 2 nachten, bleek lastiger dan vooraf gedacht. Onze vraag vooraf leek simpel: een zonnige bestemming, een zwembad of strand vlakbij en een all-inclusive concept, wat met een groep van dit formaat veruit het beste werkt.
Gelukkig kwam Sunweb in de vorm van Ella van de groepsafdeling als reddende engel om de hoek kijken en wist zij voor ons een plek te vinden bij Club Azuline Cala Martina in Es Canar, waar we konden zwemmen, eten, drinken maar gelukkig ook de WK wedstrijden kijken.
Het geduld van Ella, de fijne communicatie en persoonlijke touch hebben er voor gezorgd dat het ons vooraf aan dit weekend aan geen enkele informatie ontbrak. Met iedere vraag, hoe groot, klein of stom dan ook, konden we bij haar terecht. Hierdoor wisten we al bijna zeker dat het niet meer stuk kon!
Op het eiland bleek dat de plaatselijke reisleiding al was ingelicht over onze komst en precies wisten wat voor groep we waren. De hulp van Amber en Natalie bij de logistieke operatie die de transfer van het vliegveld naar het hotel bleek, was dan ook erg handig!
Al ons geluier in de zon werd gecompenseerd door enkele collega’s die “even “ het eiland gingen rondrijden in een tocht van 135 kilometer op een racefiets. En 6 uur lang bij de Ushuaïa de voetjes van de vloer is ook een prestatie die best wat conditie vergt! Dat laatste is overigens dankzij de reisleiding van Sunweb op het eiland perfect verlopen: via hen hebben we niet alleen de toegangstickets met flinke korting gekocht, het vervoer met een touringcar heen en terug was ook direct geregeld. Wel zo prettig als je met een groep van 28 party people bent ?
#creatingmemories
Voor ons is dit dan ook de ultieme teambuilding. Drie dagen met elkaar op een eiland smeed namelijk een enorme band: je leert mensen beter kennen, komt achter verrassende dingen van elkaar die je nog niet wist en naderhand deel je samen de beste herinnering die je met elkaar hebt kunnen creëren.
Dat de groep zo groot was, is een unicum in de geschiedenis van Traffic Builders. Nog nooit hebben we zo veel medewerkers gehad, laat staan dat we er een weekend mee zijn weggeweest. Ieder jaar stelt Traffic Builders zich ambitieuze doelstellingen en het feit dat we het behalen van de ambities op
deze manier kunnen vieren is iedereen heel veel waard. Want sympathiek eigenwijs blijven we, op de werkvloer en daarbuiten!
Gerelateerde berichten
Laat een reactie achter