Ik ben mijn spullen vergeten ter plaatse, wat kan ik nu doen?

Gewijzigd op 18 Mar 2024

Wanneer je iets op bestemming bent vergeten, neem dan contact met ons op via lostandfound@sunwebgroup.com. Geef in jouw e-mail een duidelijke beschrijving van het verloren object, de locatie waar het verloren is en jouw boekingsnummer. 


Wij rekenen €30 administratiekosten, ongeacht of jouw spullen wel of niet gevonden zijn. Eventuele verzendkosten zijn hierbij niet inbegrepen. Houd er rekening mee dat wij elektronische apparatuur niet opsturen, dit kan op afspraak worden opgehaald.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: 10:00-17:00


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:


maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: 10:00-17:00


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.