Voor alle vluchten met Brussels Airlines kun je vanaf 24 uur voor vertrek van jouw vlucht online inchecken. Dit geldt voor zowel de heen- als terugvlucht.
Hoe werkt het online inchecken?
1. Ga naar de website van Brussels Airlines
2. Klik op 'Naar online inchecken'
3. Log in met de volgende gegevens:
Reservatie of ticket nr.: wanneer je flexibele vluchten hebt geboekt vul je de laatste 6 cijfers van jouw boekingsnummer in (het eerste cijfer laat je dus weg). Wanneer je niet-flexibele vluchten hebt geboekt vul je jouw PNR-nummer in.
Family name: vul hier de achternaam van de hoofdboeker in
4. Volg de stappen en maak een stoelkeuze
5. Check jezelf en je eventuele reisgenoten in
6. Je ontvangt de boardingpas(sen). Bewaar deze goed
Het is niet mogelijk om online in te checken wanneer je met 9 of meer personen reist.
Reis je met een baby? Dan checkt Brussels Airlines jou in en kun je niet zelf online inchecken. De luchtvaartmaatschappij wijst dan jouw stoelen toe. Jouw boardingspas kun je afhalen bij de 'special assistance balie' op de luchthaven van Brussel.
Ben je online ingecheckt? Dan kun je op Brussels Airport gebruik maken van de bagage drop-off van Brussels Airlines. Bij een van de kiosken print je jouw bagage label(s) uit en vervolgens kun jij zelf jouw bagage afgeven bij de bagage drop-off. Hierdoor hoef je niet meer in de rij te staan bij de incheckbalie. Het is niet verplicht om online in te checken. Je kunt ook gewoon op de luchthaven inchecken bij een van de incheckbalies.
De check-in wordt geheel verzorgd door Brussels Airlines. Mocht er wat misgaan, dan kan je op de luchthaven de verantwoordelijke aan de infobalie van Brussels Airlines aanspreken.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!