Voor Transavia vluchten kun je vanaf 30 uur tot 4 uur voor vertrek van jouw vlucht online inchecken. Let op: voor de terugvlucht moet je apart inchecken. Dit kan vanaf 30 uur voor vertrek van de terugvlucht.
Tip! In Mijn Sunweb kun je terugzien welk type vlucht je hebt geboekt:
Hoe werkt het online inchecken?
1. Ga naar de Selfservice van Transavia
2. Vul jouw boekingsnummer van Sunweb (flexibele vlucht) of het PNR-nummer (niet-flexibele vlucht), de achternaam van de hoofdboeker en de vertrekdatum in
3. Kies in de selfservice voor online inchecken
4. Check jezelf en jouw eventuele reisgenoten in
5. Je ontvangt de boardingpas(sen). Bewaar deze goed
Wanneer je online hebt ingecheckt kun je op de luchthaven eenvoudig jouw ruimbagage afgeven. Op Amsterdam Airport Schiphol, Rotterdam The Hague Airport en Eindhoven Airport kun je dit doen bij de ‘bagage drop-off’ balie. Bij overige luchthavens geef je jouw ruimbagage af bij de check-in balie.
Online inchecken is niet mogelijk voor reisgezelschappen van meer dan 9 personen en mindervalide reizigers. Gezinnen die reizen met een baby onder de 2 jaar kunnen wel online inchecken.
Online inchecken is niet verplicht. Je kunt ook inchecken bij de check-in balie of bij een selfservice check-in automaat. De online check-in wordt door Transavia verzorgd. Sunweb heeft hier geen invloed op.
Ben je eenmaal online ingecheckt? Dan is het niet meer mogelijk om via Sunweb of Mijn Transavia bagage bij te boeken. Dit kan alleen nog op de luchthaven. Op de luchthaven gelden mogelijk hogere tarieven.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!