Online inchecken is verplicht voor vluchten met easyJet. Dit geldt voor zowel de heen- als terugvlucht. Het hangt af van het soort vlucht wat je hebt geboekt wanneer je online kunt inchecken.
Flexibele vluchten
Om online in te kunnen checken bij easyJet heb je een PNR-nummer nodig. Het PNR-nummer ontvangen wij gemiddeld een week voor vertrek vanuit easyJet. Zodra dit nummer bij ons bekend is ontvang je hiervan bericht per mail. In die mail geven wij uitleg waar je dit nummer kunt vinden en hoe je vervolgens jou en jouw reisgezelschap online kunt inchecken. Deze mail ontvang je 6 dagen voor vertrek. Heb je een last minute vakantie geboekt binnen zes dagen voor vertrek, dan ontvang je het PNR-nummer uiterlijk 1 dag voor vertrek.
Niet-flexibele vluchten
Je kunt vanaf 30 dagen tot 2 uur voor vertrek online inchecken voor zowel de heen- als terugvlucht.
Tip! In jouw Mijn Sunweb account kun je terugzien welk type vlucht je hebt geboekt:
Hoe werkt het online inchecken?
1. Ga naar de website van easyJet
2. Klik op de tab ‘Boeking zoeken’
3. Vul de achternaam van de hoofdboeker in
4. Vul onder boekingsreferentie jouw PNR-nummer in
5. Vink het vakje aan ter bevestiging dat je toestemming hebt om medepassagiers op jouw boeking in te checken of dat je de enige passagier bent
6. Klik op ‘inloggen’
7. Vul indien nodig de ontbrekende passagiersgegevens in en check vervolgens online in
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!