1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Afwijkende boekingen
  3. Is het mogelijk om verschillende bestemmingen te combineren?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Is het mogelijk om verschillende bestemmingen te combineren?

Ja, vaak is dat mogelijk. Combinatiereizen kun je niet zelf online boeken. Neem hiervoor daarom contact op met ons Contact Center.

Belangrijk om te weten:
- Wij kunnen alleen bestaande pakketreizen met elkaar combineren. Controleer daarom in de prijstabellen of wij de gewenste reisduren aanbieden.
- Wij kunnen geen vervoer regelen tussen de gecombineerde bestemmingen/accommodaties. Je dient dus zelf het vervoer tussen de bestemmingen te regelen.
- Wij kunnen niet altijd een combinatiereis aanbieden. Bijvoorbeeld in de vakantiesperiodes is dit niet altijd mogelijk. Onze medewerkers van het Contact Center informeren je graag over de mogelijkheden.

LET OP: Heb je standaard vluchten geboekt? Dan kunnen wij jouw vakantie helaas niet combineren.

Is jouw combinatiereis eenmaal geboekt? Dan kun je helaas zelf geen wijzigingen aanbrengen in jouw boeking op Mijn Sunweb. Uiteraard kun je wel gewoon jouw vakantie betalen en alle reisinformatie inzien op Mijn Sunweb.





Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur 

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten. 

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo zonvakanties

Reisinfo wintersport

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht

Telefoon

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Heb je een groepsreis geboekt vanaf 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

E-mail

Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:

Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl

Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen

Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur 

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten. 

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo zonvakanties

Reisinfo wintersport

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht

Telefoon

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Heb je een groepsreis geboekt vanaf 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
E-mail

Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:

Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl

Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen

Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.