1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Reisleiding
  3. Is er reisleiding aanwezig op de bestemming?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Is er reisleiding aanwezig op de bestemming?

Op de meeste bestemmingen is reisleiding aanwezig. Is er geen reisleiding, dan word je opgevangen door een lokale vertegenwoordig(st)er van Sunweb. Zij staan voor je klaar op de luchthaven van aankomst. Het is belangrijk dat je je meldt bij de reisleiding of onze lokale vertegenwoordig(st)er. Zij verwijzen je naar de juiste transferbus. 

Heb je een huurauto geboekt vanaf de luchthaven en maak je dus geen gebruik van onze transfer? Ook dan is het belangrijk dat je je eerst meldt bij onze reisleiding/vertegenwoordig(st)er.

Sunweb SUN: 
De avond voor vertrek zien de klanten in de sunweb app de contactgegevens van de guide (bestemmingen met reisleiding)
De klant ontvangt 1 dag voor vertrek een welkom whatsapp (of email indien ze geen whatsapp hebben bijv de DK en SE klanten) van de reisleiding. In de welkom whatsapp/mail vindt de klant;
- contact gegevens reisleiding
- uitnodiging wel/niet welkom bijeenkomst indien die er is
- link naar webshop https://excursions.sunweb.com
- link naar corona info & maatregelen op bestemming op onze website
- GEEN WELKOM MAGAZINE MEER
Meeste bestemmingen > In de sunweb app: 1 dag voor vertrek naar huis de transfer ophaaltijd. Sommige kleine griekse bestemmingen daar ontvangt de klant de transfer ophaaltijd via whatsapp of mail van de reisleiding 1 dag voor vertrek

Sunweb SKI:
De avond voor vertrek zien de klanten in de sunweb app de contactgegevens van de guide (bestemmingen met reisleiding)
Op de voucher “bestemmingsinformatie” ontvangt de klant contact gegevens reisleiding

De klant ontvangt 3 dagen voor vertrek een welkom email EN 1 dag voor vertrek een welkom whatsapp van de reisleiding. In de welkom whatsapp en mail vindt de klant:
- contact gegevens reisleiding
- uitnodiging ophalen skipas > bij skipas ophalen = skipas in envelop met QR code erop > QR code linkt naar excursieprogramma online
- Info indien skilessen geboekt: waar is skiles
- Paar bestemmingen: link naar webshop https://excursions.sunweb.com (gepland is: Les deux alpes, Avoriaz, Saalbach, Val thorens, Zell am See> webshop nog niet gevuld > dit wordt deze winter opgezet)
- link naar corona info & maatregelen op bestemming op onze website
Incheck tijd accommodatie
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten. 

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo zonvakanties

Reisinfo wintersport

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 24 uur

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 24 uur

Telefoon

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Heb je een groepsreis geboekt vanaf 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen

Het is momenteel erg druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 90 minuten.

E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Heb je een groepsreis geboekt van 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen.

Neem contact op

Antwoord binnen 12 dagen

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten. 

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo zonvakanties

Reisinfo wintersport

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 24 uur
WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 24 uur
Telefoon

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Heb je een groepsreis geboekt vanaf 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen

Het is momenteel erg druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 90 minuten.
E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Heb je een groepsreis geboekt van 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen.

Neem contact op

Antwoord binnen 12 dagen