1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Skipas,-les en verhuur
  3. Wat zijn de voorwaarden voor materiaalhuur?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Wat zijn de voorwaarden voor materiaalhuur?

Voor alle wintersportlanden gelden de volgende standaardvoorwaarden bij de materiaalhuur:

  • Wanneer jouw schoenmaat groter is dan 44 kunnen wij je niet garanderen dat de schoenen ter plaatse aanwezig zijn en raden wij je aan de schoenen in Nederland te huren
  • Op de meeste bestemmingen kun je een speciale verzekering afsluiten voor diefstal en beschadiging van het gehuurde materiaal (lees ter plaatse de exacte voorwaarden). Beschadiging en diefstal van het gehuurde materiaal wordt soms ook gedekt via de reisverzekering met wintersportdekking. In dat geval is het niet nodig om ter plaatse nog een speciale verzekering af te sluiten. Indien je een reisverzekering via Sunweb hebt geboekt, ben je verzekerd bij AXA en worden deze kosten vergoed. Meer informatie over onze verzekeringen vind je hier.
  • Een skihelm is niet inbegrepen tenzij dit is aangegeven in de omschrijving


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur (telefonisch en via WhatsApp bereikbaar)

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten. 

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo zonvakanties

Reisinfo wintersport

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 6 uur

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 6 uur

Telefoon

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Heb je een groepsreis geboekt vanaf 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 15 minuten

E-mail

Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:

Cruisevakanties: cruise@sunweb.nl.

Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen

Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

Antwoord binnen 2 dagen

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur (telefonisch en via WhatsApp bereikbaar)

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten. 

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo zonvakanties

Reisinfo wintersport

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 6 uur
WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 6 uur
Telefoon

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Heb je een groepsreis geboekt vanaf 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 15 minuten
E-mail

Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:

Cruisevakanties: cruise@sunweb.nl.

Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen

Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

Antwoord binnen 2 dagen