De reisroute van mijn cruise is veranderd. Kan ik nu annuleren of mijn geld terugvragen?

Gewijzigd op 22 Feb 2024

Zowel Sunweb als de cruiserederij hebben de mogelijkheid om een wijziging in de reisroute aan te brengen op basis van gewichtige redenen.

Wij zijn verplicht je hier tijdig van op de hoogte te brengen. Als voorbeeld kun je denken aan het wijzigen van een haven.

Dit is geen reden voor jou om de reis kosteloos te annuleren.


Op het moment dat er voor aanvang van de cruise de reisroute op een ingrijpende wijze wordt gewijzigd dan zullen wij je hiervan tijdig op de hoogte brengen. We zullen je vragen of je deze wijziging accepteert en afhankelijk van de situatie bieden wij je een alternatief aan. Op het moment dat je zowel de wijziging als het geboden alternatief niet acceptabel vindt kun je geheel kosteloos jouw cruisevakantie annuleren.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: 10:00-17:00


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:


maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: 10:00-17:00


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.