Tijdens de vakantie




REISLEIDING

Is er reisleiding aanwezig op de bestemming?
Op onze bestemmingen is geen eigen Jiba reisleiding aanwezig. Op de meeste bestemmingen word je opgevangen door de reisleiding van Sunweb. Op een aantal bestemmingen word je verwelkomd door een lokaal contact persoon.

EXCURSIES

Hoe kan ik een excursie boeken?
Alle excursies kun je ter plaatse boeken bij de reisleiding van Sunweb. Boek je de excursie bij de reisleiding, dan ben je verzekerd van een goede service en kwaliteit.

Op de website van Sunweb kun je een overzicht inzien van de mogelijke excursies. Ga hiervoor op de accommodatiepagina van jouw vakantie naar het tabje ‘bestemming’. 

De prijzen en beschrijving van de excursies die op onze website staan zijn onder voorbehoud. De prijzen kunnen ter plaatse afwijken. Ook kan het voorkomen dat excursies soms afwijken van de beschrijving. Dit kan komen door een veranderde plaatselijke situatie.

Houd er rekening mee dat als er te weinig belangstelling is voor een excursie deze niet georganiseerd wordt.

Deelname aan excursies is op vrijwillige basis en altijd op risico van de deelnemers. De rol van Sunweb bij het organiseren van excursies is slechts van bemiddelende aard. Sunweb en Jiba kunnen hierdoor nooit aansprakelijk worden gesteld voor schade en/of letsel ontstaan tijdens of door deelname aan een excursie.

MIJN JIBA

Hoe kom ik aan een inlognaam en wachtwoord voor Mijn Jiba?
Na het boeken van jouw vakantie heb je een mail ontvangen met daarin een link waarmee je jouw Mijn Jiba kon activeren. Via deze link kun je zelf een wachtwoord kiezen en instellen. Deze link is een week geldig, het is dan ook belangrijk dat je binnen een week na jouw boeking Mijn Jiba activeert.

Heb je niet binnen een week Mijn Jiba geactiveerd? Klik dan via mijn.jiba.nl op wachtwoord vergeten om opnieuw een link te ontvangen.

Ik zie alleen mijn vorige boeking in Mijn Jiba. Hoe kan ik mijn nieuwe boeking bekijken?
Om jouw nieuwe boeking te bekijken is het belangrijk dat je deze boeking eerst activeert. Dit kun je doen door op de link te klikken welke je bij de factuur hebt ontvangen. Heb je de link niet meer? Of is deze verlopen? Ga dan naar Mijn Jiba en vraag via ‘wachtwoord vergeten’ en nieuwe activatielink aan.

Tip!

Stel voor al jouw boekingen hetzelfde wachtwoord in voor een volledig overzicht van alle geboekte vakanties.

naar boven