Vragen & contact

De 5 meest gestelde vragen

Wat is een Swift code / BIC?
Iedere bank heeft een eigen Bank Identifier Code (BIC). Daardoor komen (internationale) betalingsoverdrachten bij de juiste bank terecht. De BIC wordt ook wel SWIFT adres of SWIFT code genoemd. De kun je gemakkelijk terugvinden op de website van jouw eigen bank. De meest voorkomende hebben wij alvast voor jou op een rijtje gezet:

Rabobank: RABONL2U
ABN-AMRO: ABNANL2A
ING: INGBNL2A
SNS: SNSBNL2A
Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?
Vanaf 6 maanden na de uitgiftedatum van jouw voucher kun je vanaf nu gemakkelijk jouw verzoek tot uitbetalen doen via Mijn Sunweb. Klik op ‘bekijk jouw voucher’. Onder jouw voucher (waar het bedrag staat) zie je de mogelijkheid voor 'verzoek tot terugbetaling indienen' en vervolgens doorloop je de stappen. Nadat je jouw verzoek hebt ingediend, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. De terugbetaling van de (resterende) voucherwaarde wordt dan uiterlijk binnen twaalf maanden na de uitgiftedatum van de voucher terugbetaald. Jouw (resterende) voucherwaarde is gedurende deze tijd gedekt door SGR.

Als jouw voucher nog geen uitgiftedatum heeft van minimaal 6 maanden geleden, dan is het nog niet mogelijk om jouw voucher uit te laten betalen. Zodra de uitgiftedatum van jouw voucher ook minimaal 6 maanden geleden is, kun je jouw verzoek tot uitbetaling bij ons indienen.

Wat betekent de vervaldatum op mijn SGR Corona-voucher?
De vervaldatum staat vermeld op jouw voucher en kan je ook terugvinden in Mijn Sunweb. De vervaldatum is de datum dat de SGR dekking afloopt. Dit betekent niet dat jouw voucher niet meer geldig is. Jouw voucher blijft geldig en kan je ten alle tijden gebruiken om een nieuwe vakantie bij ons te boeken. De vertrekdatum van jouw nieuwe vakantie mag buiten de vervaldatum van de SGR dekking liggen, je mag iedere gewenste vertrekdatum kiezen op onze website.
Ik wil mijn SGR dekking behouden, wat moet ik doen?
Als jij met jouw SGR Corona-voucher voor de vervaldatum een nieuwe vakantie bij ons boekt is jouw vakantie opnieuw gedekt door de SGR. Voordat de SGR dekking van jouw voucher verloopt nemen wij een maand voor de vervaldatum van de SGR dekking contact met je op om je voucher uit te betalen of, indien gewenst, om je voucher in te wisselen of te verlengen zonder SGR dekking. Als je ervoor kiest om jouw SGR Corona-voucher te verlengen dan kun je de voucher te allen tijde inwisselen voor een vakantie en je kunt ook op ieder gewenst moment een verzoek tot terugbetaling indienen, waarna we jou uiterlijk binnen 14 dagen uitbetalen.

Hoe kan ik mijn vakantie omboeken?
Je kunt je vakantie zelf omboeken via jouw Mijn Sunweb account, mits jouw boeking aan de omboekvoorwaarden voldoet. Je kunt alleen omboeken naar vakanties die op dat moment te boeken zijn op de website. Op het moment dat je omgeboekt bent, zijn de normale betalingsvoorwaarden weer van toepassing. Dat betekent dat je de restantbetaling dan pas weer twee weken voor de nieuwe vertrekdatum hoeft te voldoen.



Coronavirus & Vouchers

Speciale boekingen

Betalen & Prijzen

Extra's bij te boeken

Reisdocumenten

Tijdens de vakantie

Na de vakantie

Over Sunweb

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Neem contact op

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Neem contact op

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht