1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Annuleren
  3. Hoe kan ik mijn hele vakantie annuleren?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik mijn hele vakantie annuleren?

Annuleer je jouw vakantie, dan berekenen wij hiervoor de annuleringskosten volgens de Sunweb voorwaarden. Een annulering is dan ook niet kosteloos. De hoofdboeker is de enige die een annulering kan doorgeven. 

Je kunt jouw boeking annuleren via Mijn Sunweb. Je krijgt dan direct de annuleringskosten te zien. Staan er nog annuleringskosten open, dan kun je deze gelijk voldoen via iDEAL of Creditcard. Voldoe je de kosten niet direct, dan is het verplicht om de annuleringskosten binnen 14 dagen alsnog over te maken. De betaling maak je dan over via Mijn Sunweb. Heb je teveel betaald, dan storten wij het te veel betaalde bedrag binnen 14 dagen naar je terug. Indien je jouw reis (gedeeltelijk) met de corona-voucher hebt betaald, zal Sunweb dit bedrag opnieuw toewijzen via een voucher.

Na de annulering ontvang je binnen 2 uur de annuleringsfactuur per mail.

LET OP: Ga je op vakantie naar Agadir, Marrakech, Lissabon, Porto of Valencia (het gehele jaar), naar Athene, Mykonos in het zomerseizoen (april tot en met oktober) of naar Larnaca op Cyprus in de winterzon periode (november tot en met maart)?  Dan gelden er afwijkende annuleringsvoorwaarden. Annuleer je de vakantie dan betaal je 100% kosten voor de vlucht en voor de rest van de vakantie het percentage volgens de Sunweb Voorwaarden.




Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kan via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Het antwoordtermijn op de e-mail is op dit moment 10 dagen.

Neem contact op

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kan via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Het antwoordtermijn op de e-mail is op dit moment 10 dagen.

Neem contact op