Wanneer ik geen stoel reserveer bij Transavia, zitten wij dan wel naast elkaar?

Gewijzigd op 17 Aug 2023

Transavia kan niet garanderen dat het gehele reisgezelschap op jouw boeking naast elkaar komt te zitten tijdens de vlucht. Uiteraard wordt er altijd geprobeerd om gezinnen bij elkaar te plaatsen. Wil je de zekerheid dat jouw gehele reisgezelschap naast elkaar zit? Reserveer dan jouw stoelen tegen betaling via de selfservice van Transavia.

Voor meer informatie, prijzen en uitleg over hoe je stoelen reserveert verwijzen wij je graag naar naar onze reisinfo.  


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag-zondag: 10:00-17:00


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:


maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag-zondag: 10:00-17:00


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.