1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Betalingstermijnen
  3. Hoe hoog is de aanbetaling?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe hoog is de aanbetaling?

De aanbetaling dient binnen 7 dagen na boeken op onze rekening te staan en bestaat uit: 
- de reserveringskosten (100%)
- het calamiteitenfonds (100%)
- kosten voor de eventueel afgesloten reis- en/of annuleringsverzekering (100%)
- eventuele poliskosten (100%)
- 30% over de overige reisonderdelen

De hoogte van de aanbetaling van jouw vakantie kun je terugvinden op jouw factuur en op Mijn Sunweb.

Binnen 6 weken voor vertrek dien je per direct de gehele reissom over te maken.

 

Let op: Ga je op vakantie naar Agadir, Lissabon, Marrakech, Valencia, Porto (gehele jaar), Athene, Mykonos en Palermo in het zomerseizoen (april tot en met oktober) of Larnaca op Cyprus in de winterzon periode (november tot en met maart)?  Dan betaal je naast de standaard aanbetaling ook de kosten voor de vlucht. De kosten voor de vlucht vind je terug op de factuur die je ontvangt na de boeking. 



Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kan via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Het antwoordtermijn op de e-mail is op dit moment 10 dagen.

Neem contact op

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kan via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Het antwoordtermijn op de e-mail is op dit moment 10 dagen.

Neem contact op