1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Naar de luchthaven
  3. Waar kan ik mijn auto parkeren op de luchthaven?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Waar kan ik mijn auto parkeren op de luchthaven?

Voor de meeste vakanties is het mogelijk om een Quick Parking parkeerplaats bij te boeken.
Maak je de boeking online, dan zie je in de boekingsstappen of dit voor jouw vakantie mogelijk is. Na boeken ontvang je binnen 24 uur een bevestiging van Quick Parking per mail. In deze bevestiging staat ook de locatie en de routebeschrijving.

Voordelen van Quick Parking:

- Parkeerplaats dichtbij de luchthaven (+/- 10 minuten)
- Beveiligde parkeerplaatsen
- Shuttle bus 24 uur per dag beschikbaar
- Kosteloos annuleren tot 20 minuten voor vertrek

Quick Parking is beschikbaar vanaf de volgende luchthavens:

- Amsterdam
- Eindhoven
- Rotterdam
- Brussel Zaventem

Parkeer locaties:
Locatie Amsterdam
Middenweg 7, 1432 DE Aalsmeer
Reistijd naar de luchthaven 12 minuten
Shuttle bus rijdt iedere 20 minuten

Locatie Eindhoven
Jan Hilgersweg 1-3, 5647 ES Eindhoven
Op loopafstand van de luchthaven (600 meter)

Locatie Rotterdam
Delftweg 104, 3403 NA Rotterdam
Reistijd naar de luchthaven 6 minuten
Shuttle bus rijdt op verzoek

Locatie Brussel
Vilvoordelaan 122, 1830 Machelen
Reistijd naar de luchthaven regulier 10 minuten
Op dit moment (april 2021) zijn er wegwerkzaamheden op de route en is de reistijd circa
20 minuten. Deze wegwerkzaamheden gaan naar verwachting geheel 2021 duren
Shuttle bus rijdt iedere 20 minuten

Kan ik Quick Parking later bijboeken als ik dit nog niet heb geboekt? 
Ja, dit kan je doen tot 5 dagen voor vertrek via je Mijn Sunweb account. Het is tot 1 dag voor vertrek mogelijk om dit telefonisch te doen.

Ontvang ik na het bijboeken van Quick parking een bevestiging van Quick Parking?
Ja, je ontvangt binnen 24 uur na boeken een bevestigingsmail van Quick Parking

Hoe kan ik een Quick Parking reservering wijzigingen?
Wijziging van kenteken / vluchttijd / vluchtnummer:
Dit kan je zelf bij Quickparking doorgeven via de Mijn Pagina van Quickparking of je kan een reply geven op de mail die je na het reserveren krijgt.

Wijziging van dag / aantal dagen / persoonsgegevens of annulering:
Dit kan je via je Mijn Sunweb pagina aanpassen tot 5 dagen voor vertrek of telefonisch doorgeven tot 1 dag voor vertrek.

Zie ik op de factuur dat ik Quick Parking heb bijgeboekt?
Ja, dit zie je op de factuur:
“Fijn dat jij jouw parkeerplaats nu al voordelig hebt geregeld via ons. Binnen 24 uur ontvang je van Quick Parking de bevestiging van de reservering. Let op: Als je jouw reservering wilt wijzigen of annuleren dan dien je contact op te nemen met ons en niet met Quickparking.”

Betaal ik aan Sunweb of aan Quick Parking?
Je betaald de Quickparking aan ons. Je kan dit niet later op de luchthaven of bij Quickparking zelf betalen.

Kan ik Quickparking al reserveren voor alle seizoenen?
Quickparking is bij te boeken voor de zomer van 2021 en de winter van 2021/2022. Zomer 2022 is dus helaas nog niet mogelijk om bij te boeken.

Kan ik mijn reservering bij Quick Parking een dag eerder in laten gaan?
Ja, hiervoor kan je telefonisch contact met ons opnemen.

In het overzicht hieronder vind je per luchthaven een overzicht van de parkeermogelijkheden.

Amsterdam Airport Schiphol
Rotterdam - The Hague Airport
Eindhoven Airport
Airport Weeze
Dusseldorf Airport
Brussels Airport Zaventem











Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kan via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Neem contact op

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail
Je kan via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Neem contact op