1. Alle veelgestelde vragen
  2. Welke vakanties worden er geannuleerd?
  3. Welke vakanties worden er geannuleerd?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Welke vakanties worden er geannuleerd?

Bulgarije: Voorlopig zijn alle vakanties naar Bulgarije op dit moment geannuleerd.

Egypte: Alle vakanties naar Egypte met vertrek t/m 2 september 2020 worden geannuleerd.

Griekenland:
Onderstaande vakanties worden geannuleerd:
Alle vakanties naar Skiathos met vertrek t/m 31 oktober 2020 worden geannuleerd.

Voor reizigers die met Transavia reizen geldt het volgende:
Vluchten vanaf AMS Schiphol Airport naar MJT Griekenland (Lesbos) tussen 1 september 2020 en 22 oktober 2020 worden geannuleerd.

Voor reizigers die met Brussels Airlines reizen geldt het volgende:
Vluchten vanaf BRU Brussels Airport naar ZTH Griekenland (Zakynthos) t/m 27 september 2020 worden geannuleerd.
Vluchten vanaf BRU Brussels Airport naar CHQ Griekenland (Chania) t/m 3 oktober 2020 worden geannuleerd.

Kroatië: Alle vakantie naar Kroatië met vertrek t/m 2 september 2020 worden geannuleerd
Voor reizigers die met Brussels Airlines reizen geldt het volgende:Vluchten vanaf BRU Brussels Airport naar DBV Kroatie (Dubrovnik) t/m 26 september 2020 worden geannuleerd.

Malta: Voor reizigers die met Air Malta reizen geldt het volgende: Air Malta annuleert alle reizen met vertrek t/m 25 oktober 2020.

Montenegro: Alle vakanties naar Montenegro met vertrek t/m 2 september 2020 worden geannuleerd.

Marokko: Alle vakanties naar Marokko met vertrek t/m 2 september 2020 worden geannuleerd.

Portugal
: Onderstaande vakanties worden geannuleerd:

  • Costa de Lisboa met vertrek t/m 2 september 2020

Spanje: Onderstaande vakanties worden geannuleerd:
  • Barcelona met vertrek t/m 2 september 2020 (dit geldt niet voor Barcelona Airport)
  • Pineda de Mar, Santa Susanna, Malgrat de Mar, Calella, Palafolls, La Torre de Claramunt en Cabrils Torrelles de Foix met vertrek t/m 2 september 2020

Turkije: Alle vakanties naar Turkije met vertrek t/m 2 september 2020 worden geannuleerd.


Voor alle vakanties met vertrek daarna blijft alles voorlopig ongewijzigd. Wij blijven uiteraard de ontwikkelingen en de adviezen van de autoriteiten opvolgen.


Communicatie en gevolgen voor jouw reservering
Wij zijn momenteel alle betrokken klanten aan het informeren via e-mail dat we hun vakantie uit voorzorg annuleren, maar dat ze uiteraard hun geld niet kwijt zijn. Alle betrokken klanten krijgen het reeds betaalde bedrag als tegoed voor een volgende vakantie die kan worden gebruikt voor boekingen gemaakt binnen één (1) jaar na uitgifte naar een bestemming en vertrekperiode naar keuze. Dit geldt zowel voor zon- als wintersportvakanties. Als je alleen een aanbetaling hebt gedaan op het moment dat je van ons bericht ontvangt dat wij jouw vakantie annuleren, hoef je geen restant betaling meer te voldoen.

Hoe krijg je info met betrekking tot jouw reis als gevolg van deze maatregelen
Momenteel zijn wij druk bezig om meer dan 150.000 Sunweb Group klanten, die de afgelopen periode geraakt zijn door de diverse maatregelen, op de best mogelijke manier verder te helpen. In het belang van onze klanten én om dit zo vlot en gestructureerd mogelijk te laten verlopen, vind je hieronder informatie en richtlijnen met betrekking het contact met Sunweb Group. Graag vragen wij hierin om jouw begrip en medewerking.

Wij contacteren jou!
Dit doen wij gebaseerd op urgentie en vertrekdatum. We verzoeken je dan ook vriendelijk om ons in de komende periode niet zelf te benaderen.
Wij zorgen ervoor dat de antwoorden op de meest gestelde vragen makkelijk terug te vinden zijn in onze FAQ over zomervakanties en wintersport.
Wij doen ons best om de website continu up-to-date te houden. Zodra wij van de autoriteiten informatie krijgen over een bepaalde vakantiebestemming, passen wij de updates aan. Wij raden je aan om zeker ook zelf de updates van de officiële autoriteiten te volgen want de ontwikkelingen en de adviezen volgen elkaar zeer snel op.
We begrijpen dat jij het liefst zo snel mogelijk wil weten waar je aan toe bent en welke mogelijkheden je hebt. Wij willen benadrukken dat er met man en macht wordt gewerkt om jou die duidelijkheid te geven, de gevolgen voor iedereen te beperken en tegelijkertijd de situatie goed onder controle te houden. Wij werken hierin nauw samen met autoriteiten, als ook met onze bus-, airline- en hotelpartners.


Verwacht jij een e-mail te hebben ontvangen, maar is dit niet het geval? Controleer dan altijd eerst jouw ongewenste e-mail inbox, omdat de e-mail daar mogelijk in terecht is gekomen.



Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Neem contact op

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Neem contact op

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht