1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Betalen
  3. Moet ik mijn betaling voldoen, als er nog geen duidelijkheid is over mijn vakantie?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Moet ik mijn betaling voldoen, als er nog geen duidelijkheid is over mijn vakantie?

Onze betaaltermijn voor de restantbetaling is 6 weken voor vertrek. Vanwege de coronasituatie maken wij hier enkele uitzonderingen op:

Boekingen gemaakt vanaf 5 mei 2021
Zolang jouw vakantiebestemming hier in het rijtje staat onder ''vakantie kan helaas niet doorgaan'', mag je wachten met betalen tot 2 weken voor vertrek. Je zult van ons wel automatische betalingsherinneringen ontvangen. Deze kunnen wij helaas niet uitzetten. Zodra jij bericht van ons krijgt dat jouw vakantie door kan gaan, verwachten wij dat je de betaaltermijn van 6 weken voor vertrek aanhoudt. Dit laten wij uiterlijk 2 weken voor vertrek weten. Krijg je van ons pas bericht binnen 6 weken voor vertrek, houdt dit in dat wij de betaling per direct op onze rekening verwachten. 

Boekingen gemaakt voor 4 mei 2021
Voor jouw vakantie geldt een betaaltermijn van 2 weken voor vertrek. Dit hebben wij jou bevestigd op de factuur en zullen wij niet wijzigen. De enige uitzondering is wanneer jij iets wijzigt bij ons in jouw vakantie. Ons systeem wijzigt dan automatisch de betaaltermijn naar 6 weken voor vertrek. Dit is een automatisch proces en kunnen wij niet wijzigen. 


Graag stellen wij voorop dat je in geen geval jouw betaling kwijt zult zijn. Op het moment dat jouw reis niet door kan gaan in verband met het coronavirus, heb je altijd de optie om jouw vakantie kosteloos te annuleren. Zodra je een vakantie bij ons hebt geboekt en betaald, is deze SGR gedekt. 


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kan via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Het antwoordtermijn op de e-mail is op dit moment 10 dagen.

Neem contact op

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kan via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Het antwoordtermijn op de e-mail is op dit moment 10 dagen.

Neem contact op