1. Alle veelgestelde vragen
  2. Informatie over mijn geboekte/geannuleerde vakantie
  3. Moet ik mijn betaling voldoen, als er nog geen duidelijkheid is over mijn vakantie?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Moet ik mijn betaling voldoen, als er nog geen duidelijkheid is over mijn vakantie?

Vanwege deze uitzonderlijke situatie mag de restantbetaling van jouw vakantie tijdelijk tot twee weken voor vertrek gebeuren, in plaats van zes weken. We gaan ervan uit dat er uiterlijk twee weken voor jouw vertrek duidelijkheid is over jouw vakantie. Als deze geannuleerd wordt is het niet nodig om de restantbetaling te voldoen. Als de vakantie wel doorgaat uiteraard wel. Is er tot twee weken voor vertrek nog geen duidelijkheid of jouw vakantie door kan gaan, dan hoef jij niet te betalen tot er duidelijkheid over is.

We kunnen je verzekeren dat je jouw geld (ook wanneer het alleen de aanbetaling betreft) in geen enkel geval kwijt zult zijn. Wanneer jouw vakantie alsnog geannuleerd wordt, krijg je een corona-voucher voor het door jouw betaalde bedrag op het moment van annuleren. In dat geval nemen wij contact op met de hoofdboeker van de reis.


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

Op dit moment zijn wij telefonisch helaas niet bereikbaar in verband met de enorme drukte. Om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen, contacteren wij onze klanten op volgorde van urgentie. We begrijpen dat je het liefst zo snel mogelijk wilt weten waar je aan toe bent met betrekking tot jouw vakantie. We adviseren je daarom alvast de antwoorden op de veelgestelde vragen en de overige corona-gerelateerde informatie op onze website te lezen. Met man en macht werken we er aan om al onze klanten zo spoedig mogelijk te helpen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Neem contact op

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon
Op dit moment zijn wij telefonisch helaas niet bereikbaar in verband met de enorme drukte. Om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen, contacteren wij onze klanten op volgorde van urgentie. We begrijpen dat je het liefst zo snel mogelijk wilt weten waar je aan toe bent met betrekking tot jouw vakantie. We adviseren je daarom alvast de antwoorden op de veelgestelde vragen en de overige corona-gerelateerde informatie op onze website te lezen. Met man en macht werken we er aan om al onze klanten zo spoedig mogelijk te helpen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Neem contact op