1. Alle veelgestelde vragen
  2. Verplichte PCR-testen per bestemming
  3. Veelgestelde vragen over de PCR-test

Alle veel gestelde vragen op een rij

Veelgestelde vragen over de PCR-test


Wanneer krijg ik de testuitslag(en)?
Uitslagen ontvang je uiterlijk middernacht voor de vertrekdag via sms en de COVID-19 app. De gezondheidsverklaring ontvang je via e-mail. Ook bij een groepsaanmelding ontvang je deze documenten op individueel niveau.

Moet ik reserveren voor een test en waar kan ik die laten afnemen?

Nee, dat is niet nodig. Nadat je je hebt geregistreerd kun je langskomen wanneer dat het beste uitkomt. Je vindt de Health Check Centers op verschillende locaties in Nederland. Check altijd eerst de actuele openingstijden. Vergeet niet om je paspoort/ID kaart mee te nemen naar de testlocatie.

Mijn code werkt niet, wat nu?
Voor alle boekingen gemaakt voor 17-8 zou de code moeten werken. Werkt de code niet? neem dan contact met ons op.

Voor nieuwe boekingen: Het kan tot 24 uur na boeken duren voordat je je met de code kan aanmelden voor de test. Heb je een last minute geboekt dan ontvang je van ons een spoed-code zodat je je tijdig kan laten testen. Je hoeft hiervoor dus geen contact met ons op te nemen.

Ik heb geen bevestigingsmail gehad (met barcode), wat nu?

Het is mogelijk dat de bevestigingsmail bij je ongewenste mail terecht is gekomen. Check eerst de ongewenste mailbox of neem contact op met HetHuisartsLab. Je ontvangt 1 barcode per persoon.

Ik heb een sms ontvangen. Is dit sms-bericht afkomstig van HetHuisartsLab?
Dat klopt! Zie ook de e-mail. HetHuisartsLab verstuurd een sms met als afzender UD - HHL.

Wat gebeurt er als ik niet met mijn gezelschap op 1 locatie kan testen?

Dan dien je het gezelschap op te splitsen in meerdere groepen van minimaal 2 personen. (maximaal 5 personen) Let op: als je er toch voor kiest om alleen te testen, ondanks dat je met anderen samen reist, loop je het risico dat je niet tegelijk je testresultaat binnen krijgt.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Neem contact op

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kunt via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Neem contact op

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht