1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Boeken & wijzigen
  3. Kan ik mijn geannuleerde reis volgend jaar voor dezelfde prijs boeken (prijsgarantie)?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Kan ik mijn geannuleerde reis volgend jaar voor dezelfde prijs boeken (prijsgarantie)?

Heb jij een SGR corona-voucher ontvangen in 2020? Dan is het mogelijk om gebruik te maken van onze prijsgarantie, mits je aan de voorwaarden voldoet. In alle andere situaties kunnen wij deze prijsgarantie helaas niet aanbieden en zijn de actuele prijzen op de website van toepassing. 

Hoe maak ik gebruik van de prijsgarantie? 
✔ Boek jouw nieuwe vakantie volgens de voorwaarden op onze website en gebruik jouw voucher als betaalmethode. 
✔ Vul daarna het prijsgarantieformulier in met het boekingsnummer van jouw geannuleerde reis, het boekingsnummer van jouw nieuw geboekte reis, jouw e-mailadres en jouw telefoonnummer.
✔ Voldoe jij aan bovenstaande voorwaarden? Dan passen wij binnen enkele werkdagen het totaalbedrag van je nieuwe vakantie aan in jouw boeking. Als je direct bij het maken van je nieuwe boeking al betaald hebt, dan storten we het teveel betaalde bedrag binnen drie weken terug op jouw voucher.


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Telefoon

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Via het contactformulier kun jij jouw vraag stellen. We beantwoorden deze tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Neem contact op

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Telefoon

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Via het contactformulier kun jij jouw vraag stellen. We beantwoorden deze tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Neem contact op

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's