1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Inchecken
  3. Hoe kan ik online inchecken bij Transavia?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik online inchecken bij Transavia?

Voor de meeste Transavia vluchten kun je vanaf 30 uur tot 4 uur voor vertrek van jouw vlucht online inchecken. Transavia zoekt de meest geschikte stoelen voor jouw reisgezelschap uit. Helaas kun je daardoor de gereserveerde stoelen niet meer wijzigen. Je hebt hierbij helaas niet de garantie dat jullie allemaal bij elkaar zitten.

Hoe werkt het online inchecken?

Ik vlieg met Sunweb naar Lissabon, Agadir, Marrakech, Valencia, Athene, Palermo, Mykonos of Cyprus:
Ga je op vakantie naar Agadir, Lissabon, Marrakech, Valencia, Porto (gehele jaar), Athene, Mykonos en Palermo in het zomerseizoen (april tot en met oktober) of Larnaca op Cyprus in de winterzon periode (november tot en met maart)? Dan log je niet in met jouw boekingsnummer van Sunweb, maar met het PNR nummer dat staat vermeld op de factuur achter de geboortedata van de reizigers en op de tickets.

  1. Houd jouw PNR nummer en jouw vertrekdatum bij de hand
  2. Ga naar de Selfservice van Transavia
  3. Vul onder boekingsnummer jouw PNR nummer in. Vul daarnaast de achternaam van de hoofdboeker en vertrakdatum in
  4. Kies in de selfservice voor online inchecken
  5. Check jezelf en jouw eventuele reisgenoten in
  6. Print de boardingpassen uit

Ik vlieg met Sunweb naar overige bestemmingen: 

  1. Houd jouw boekingsnummer van Sunweb en jouw vertrekdatum bij de hand
  2. Ga naar de Selfservice van Transavia
  3. Vul jouw boekingsnummer van Sunweb, de achternaam van de hoofdboeker en de vertrekdatum in
  4. Kies in de selfservice voor online inchecken
  5. Check jezelf en jouw eventuele reisgenoten in
  6. Print de boardingpassen uit

Als je online hebt ingecheckt, kun je op de luchthaven eenvoudig jouw ruimbagage afgeven. Op Amsterdam Airport Schiphol, Rotterdam The Hague Airport en Eindhoven Airport kun je dit doen bij de ‘bagage drop-off’ balie. Bij overige luchthavens geef je jouw ruimbagage af bij de check-in balie.

Internet check-in is niet mogelijk voor reisgezelschappen van meer dan 9 personen en mindervalide reizigers. Gezinnen die reizen met een baby onder de 2 jaar kunnen wel online inchecken.

De internet check-in is niet verplicht. Je kunt ook inchecken bij de check-in balie of bij een selfservice check-in automaat.

De internet check-in wordt door Transavia verzorgd. Sunweb heeft hier geen invloed op.


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kan via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Het antwoordtermijn op de e-mail is op dit moment 10 dagen.

Neem contact op

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Je kan via onderstaande link eenvoudig een e-mail sturen naar ons met jouw vraag.

Het antwoordtermijn op de e-mail is op dit moment 10 dagen.

Neem contact op