1. Customer Care Sunweb: alle veelgestelde vragen
  2. Stoelreservering
  3. Hoe kan ik een stoel bij SunExpress reserveren?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik een stoel bij SunExpress reserveren?

Je kunt direct na het boeken van jouw vakantie stoelen reserveren tegen betaling.

Tip! In jouw Mijn Sunweb account kun je terugzien welk type vlucht je hebt geboekt:


Flexibele vluchten

1. Ga naar de website van SunExpress
2. Ga naar het tabje 'Tour operator bookings'
3. Vul de volgende gegevens links in om in te loggen:
- Passenger surname: achternaam van de hoofdboeker
- Reference number: het boekingsnummer van Sunweb voorafgaand aan 000
- Tour operator name: Sunweb
4. Vul de volgende gegevens rechts in om in te loggen:
- Your trip: selecteer one way (enkele reis) of round trip (retour)
- From/to: selecteer hier de vertrek en aankomst luchthavens
- Departure date: vul hier jouw vertrekdatum in
- Selecteer het aantal personen in jouw boeking
5. Klik op 'retrieve TO booking'
6. Volg de verdere stappen van het stoelreserveren*
7. Voldoe direct de betaling aan SunExpress. Je ontvangt vanuit SunExpress een bevestiging per e-mail

*Let op: Je zult zelf nog de door jouw geboekte vlucht moeten selecteren om een stoelkeuze te kunnen maken. Uiteraard kun je alleen voor de door jouw geboekte vlucht een stoel reserveren. Je kunt hier niet de vlucht wijzigen. Jouw exacte vluchtgegevens vind je terug in Mijn Sunweb.

Standaard vluchten
1. Ga naar de website van SunExpress
2. Ga naar het tabje 'SunExpress bookings bookings'
3. Vul de volgende gegevens links in om in te loggen:
- Last name: achternaam van de hoofdboeker
- Your booking number: vul het PNR-nummer in. Tip: lees hier waar jij jouw PNR-nummer kunt vinden!
4. Klik op 'retrieve booking'
6. Volg de verdere stappen van het stoelreserveren*
7. Voldoe direct de betaling aan SunExpress. Je ontvangt vanuit SunExpress een bevestiging per e-mail

*Let op: Je zult zelf nog de door jouw geboekte vlucht moeten selecteren om een stoelkeuze te kunnen maken. Uiteraard kun je alleen voor de door jouw geboekte vlucht een stoel reserveren. Je kunt hier niet de vlucht wijzigen. Jouw exacte vluchtgegevens vind je terug in Mijn Sunweb.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 36 uur

Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 36 uur

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Telefoon

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Het is momenteel erg druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 90 minuten.

E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Antwoord binnen 7 werkdagen

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!

Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.

We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 36 uur
Social Media

Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. Momenteel is de reactietijd langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Antwoord binnen 36 uur
Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Telefoon

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Het is momenteel erg druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 90 minuten.
E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Neem contact op

Antwoord binnen 7 werkdagen
Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's