8,1

  • Zo op het strand
  • Ideaal voor families
  • Veel sportfaciliteiten en animatie

Wil je met het hele gezin genieten aan de Kroatische kust? Vertrek dan naar Hotel Laguna Albatros. Dit comfortabele all inclusive hotel in Porec is ruim opgezet, ligt vlak bij het strand en biedt alle ingrediënten voor een onvergetelijke vakantie.

Of je nu lekker wilt nietsen of van alles wilt doen, in hotel Laguna Albatros kun je alle kanten op. Er zijn talloze sportfaciliteiten en een animatieprogramma voor jong en oud. Daarnaast zijn er 2 zwembaden en op zee diverse watersporten te beoefenen. Liever ontspannen? Droom dan weg op de ligplateaus en zonneweiden. Dan lijkt het leven van alledag even heel ver weg.

De omgeving leent zich uitstekend voor allerlei leuke uitstapjes. Je kunt met het toeristentreintje of watertaxi naar de levendige havenstadje Porec. Of een fiets huren en zelf op verkenning gaan.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen superieur
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 19-22m²
  • balkon
  • geen balkon of terras
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie, gratis)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer balkon standaard
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 17m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes, inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer landzijde standaard
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 17-20m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • geen balkon of terras
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes, inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer standaard algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 17-20m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes, inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer zij zeezicht superieur
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 19-22m²
  • balkon
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
suite zij zeezicht standaard (1 bedroom)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 33m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes, inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, wastafel, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 324
  • totaal aantal verdiepingen: 7
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • televisiehoek
  • voorzieningen voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • bagagerie
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • toeristenbelasting: bij de reissom inbegrepen
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • kluisje op de kamer: gratis
  • kinderstoel in het restaurant: gratis
Kinderfaciliteiten
  • speeltuin
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar, van vrijdag 24 mei 2024 t/m maandag 16 september 2024, 2 maal per dag (gratis)
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • plaats op parkeerterrein: circa 1,20 € per stuk per dag (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • squashbaan (gratis)
  • basketbal (gratis)
  • biljart (gratis)
  • darts (gratis)
  • minigolf (gratis)
  • tennisbaan (aantal 2) (niet overdekt, overdag gratis, 's avonds gratis)
  • tafeltennis (gratis)
  • volleybal (gratis)
  • beachvolleybal (gratis)
  • jeu de boules/petanque (gratis)
  • watersporten: gemotoriseerd (tegen betaling), niet gemotoriseerd (gratis)
  • animatie, voor kinderen overdag, 6 maal per week gratis, 's avonds, 3 maal per week gratis, voor volwassenen overdag, 6 maal per week gratis, 's avonds, van zaterdag 18 mei 2024 t/m vrijdag 13 september 2024, 3 maal per week gratis
Wellness
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice (gratis, borg: circa 100,00 kroatische kuna)
  • kinderzwembad (oppervlakte: 50 m²)(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 2, geopend van 07:00 tot 19:00 uur, oppervlakte: 198 m², oppervlakte: ca. 102 m² en 224 m²)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

All-inclusive
  • Alle maaltijden in buffetvorm
  • Snacks bij het zwembad van 11.00 tot 23.00 uur
  • Alle lokale (alcoholische) dranken en espresso in de bar van 08.00 tot 23.00 uur
8.1
10 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,1
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,1
Accommodatie algemeen
7,8
Hygiëne
7,9
Kamer / appartement
8,4
Service / gastvrijheid
8
Faciliteiten
8,3
Locatie/ligging
8,1
Prijs/kwaliteit
8,6
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Istrie

Ontdek Istrië

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 100 meter (kiezelstrand, ligstoelen (tegen betaling (circa 50,00 kroatische kuna per dag)) , parasol (tegen betaling) )
Afstand tot centrum: porec circa 5 kilometer
Afstand tot luchthaven Pula(PUY) circa 65 kilometer
Afstand tot bushalte circa 50 meter
Afstand tot pinautomaat circa 70 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 70 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 150 meter
Informatie over Kroatië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Kroatië is Zagreb.

Taal:
De officiële taal is Kroatisch. Daarnaast wordt er veel Duits gesproken. In de toeristische gebieden kun je ook met het Engels uit de voeten.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Nederlandse staatsburgers kunnen met een geldig Nederlands paspoort of identiteitskaart naar Kroatië reizen. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist. Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
In Kroatië is er geen reisleiding aanwezig. Je wordt opgevangen door een Engels sprekende lokale vertegenwoordiger.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het nationale alarmnummer voor politie, ambulance en de brandweer is 112.

Eten & drinken:
In de gerechten van de Kroatische keuken proef je Ottomaanse, Italiaanse en Sloveense invloeden. Het geserveerde eten is goed en aantrekkelijk geprijsd. Proef tijdens je vakantie eens een heerlijke stoofschotel van vis of vlees. Of wat dacht je van salami met paprika. Ook de zoetekauw komt niks te kort. Heerlijk bij de koffie of als toetje. Wat drankjes betreft is bier, Pivo, een populaire drank in Kroatië. Verder staat de Kroatisch wijn ook goed bekend.Het water is in Kroatië niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Kroatië de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
De winkels in Kroatië zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00-20.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn de winkels tot 14.00 uur geopend. In de toeristische gebieden kan bovenstaaande informatie afwijken.

Feestdagen:
In Kroatië vinden in de periode van april t/m oktober de volgende feestdagen plaats:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 7 juni Sacramentsdag
  • 22 juni Dag van de Antifacistische strijd
  • 25 juni Nationale Feestdag
  • 5 augustus Nationale Dankdag
  • 8 oktober Onafhankelijkheidsdag
Lees meer Kroatië

Bekijk ook eens