8,7

  • Kleinschalig hotel
  • Vlak bij het centrum
  • Shuttlebootje naar Zeytouna Beach

Het sprookjesachtige Sultan Bey heeft een schitterende ligging aan een lagune. Het is heerlijk stil in dit hotel. Ben je toch op zoek naar wat rumoer? Het Tamr Henna Square met leuke winkeltjes en terrasjes ligt vlakbij. 

De sfeervolle kamers bevinden zich in kleine gebouwtjes die verspreid liggen over het terrein. Ze hebben uitzicht op de weelderige tuin van het hotel of op de lagune. Vanaf het zonneterras bij het zwembad kijk je ook uit op de lagune en loop je via een trapje zo het gemoedelijke strandje op. En vanaf de mooi aangelegde traptreden loop je zo de zee in. Ga je liever naar een groot strand, dan brengt het gratis shuttlebootje je naar Zeytouna Beach, een schitterend strand op een eilandje. Ook kan je de shuttleboot (tegen betaling) nemen naar de Marina haven.

Als je lekker wilt eten is er hier in het hotel volop keus, maar mocht je een keer wat anders willen: met een voucher, die je bij de receptie kunt krijgen, kun je het gastronomische programma, '
dinearroundgouna' ervaren, waarmee je een culinaire wereldreis maakt langs de restaurants van verschillende hotels.

Kamertypes

1-persoonskamer
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 26m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • balkon of terras
  • televisie (nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer algemeen (Garden View)
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 28m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • 1 x tweepersoons bedbank
  • balkon of terras
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer Deluxe (Lagoon View)
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 28m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • 1 x tweepersoons bedbank
  • balkon of terras
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 115
  • modern ingerichte accommodatie
  • kindvriendelijk complex
  • receptie (24 uur geopend)
  • geen lift aanwezig
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • televisiehoek
  • shuttlebus
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • bagagerie
  • wasgelegenheid
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • kinderstoel
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (geopend van 18:30 tot 21:00 uur) (aantal 1)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 2
Sportfaciliteiten
  • tafeltennis
  • volleybal
  • duiken (tegen betaling)
  • watersporten: gemotoriseerd: tegen betaling, niet gemotoriseerd: tegen betaling
Wellness
  • wellnesscenter/spa: sauna, hamambehandelingen, turks stoombad
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad
  • buitenzwembad(ligstoelen (gratis) )

Verzorging

All-inclusive
* Maaltijden in buffetvorm
* Ontbijt 7.00-10.00 uur
* Lunch 12.30-14.30 uur
* Diner 18.30-22.00 uur
* Thee en cake 16.00-17.00 uur
* Drankjes op het strand 11.00-17.00 uur
* Alle lokale (alcoholische) dranken en merkfrisdranken van 10.00 - 0.00 uur
* Lunch op het strand 12.30-14.30 (voucher opvragen bij receptie, keuze van 1 gerecht van het menu)
* Frisdrank op het strand van Zeytouna Beach
8.7
86 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,7
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,7
Accommodatie algemeen
8,7
Hygiëne
8,5
Kamer / appartement
9,1
Service / gastvrijheid
8,3
Faciliteiten
9,2
Locatie/ligging
8,6
Prijs/kwaliteit
6,5
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Rode Zee

Ontdek Rode Zee

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen, parasol)
Afstand tot privéstrand
Afstand tot centrum: circa 200 meter
Aan een meer
Afstand tot luchthaven circa 30 kilometer
Afstand tot bushalte circa 400 meter
Afstand tot pinautomaat circa 300 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 400 meter
Handig om te weten
Wil je in de maanden november t/m maart langer dan 29 dagen verblijven? Dit is boekbaar via onze callcenter.
Vlucht informatie

Je vliegt naar Hurghada. Deze vlucht duurt ongeveer 5 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je door de plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb opgewacht.

De transfer

In het boekingsproces is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit de luchthaven van Hurghada zijn als volgt:

• Hurghada - ongeveer 30 tot 60 min.

• Soma Bay - ongeveer 45 tot 90 min.

• El Gouna - ongeveer 50 tot 90 min.

• Makadi Bay - ongeveer 50 tot 90 min.

Vluchtschema

In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.

E-tickets

Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie op deze  site.

Informatie over Egypte

Hoofdstad:
De hoofdstad van Egypte is Cairo.

Taal:
De officiële taal is Arabisch. In de toeristische gebieden kun je terecht in het Engels en/of in het Frans.

Tijd:
Tijdens de wintermaanden is er +1 uur tijdverschil tussen Nederland en Egypte.


Religie:
95% van de Egyptische bevolking is islamitisch. De Islam speelt een belangrijke rol in het dagelijks leven van de Egyptenaren. Tijdens je verblijf in de resorts zul je weinig meekrijgen van de gewoontes en tradities. Maak je tijdens de vakantie een uitstapje naar Luxor of Caïro, dan raden wij aan rekening te houden met gepaste kleding. Let er op dat uw schouders en kniën bedekt zijn met kleding.

Ramadan
In Egypte speelt de Ramadan een belangrijke rol. Ondanks dat in de toeristische badplaatsen niet alles dicht is, is dit wel iets om rekening mee te houden. Ramadan 2024 zal van 11 maart t/m 9 april zijn, maar de exacte datum kan nog wijzigen (afhankelijk van de stand van de maan).

Visum:
Een visum is verplicht wanneer je op vakantie gaat naar Hurghada en Marsa Alam. Je kunt op verschillende manieren een visum aanschaffen:

1.Direct bij het maken van de boeking of via het contact center van Sunweb. Je ontvangt een voucher bij de reisbescheiden die bij aankomst op de luchthaven in Egypte wordt overhandigd aan de plaatselijke Sunweb vertegenwoordiger. Dit kost €31,-.
2.Via het bankloket op de luchthaven (kosten ca. USD 27+ belasting. Deze prijs kan gewijzigd worden door de autoriteiten). De wachttijden kunnen hier oplopen. Het is aanbevolen contant geld bij je te hebben.

De snelheid van de transfer wordt bevorderd als het visum al van te voren is aangeschaft. Je hebt eveneens geen last meer van schommelende wisselkoersen en hoeft geen contant geld op zak te hebben tijdens het reizen. De prijs is inclusief de service die verstrekt wordt zodat alles netjes voor jou geregeld wordt zowel online als op de luchthaven. De prijzen bij de lokale visa verstrekkers kunnen variëren met onze prijs. Hier hebben wij geen zicht op daar de koers kan fluctueren.

In het vliegtuig wordt er een ‘landingskaart’ uitgedeeld om in te vullen voor het passeren bij de douane. Dit staat los van het visum.

- Dit type visum is geldig gedurende 30 dagen, te beginnen vanaf de dag van aankomst.
- Wanneer je 30 dagen of langer in Egypte wilt verblijven, zal het visum aangevraagd moeten worden bij de ambassade van Egypte.
- Beschik je niet over de Nederlandse of Belgische nationaliteit? Dan verwijzen wij je graag naar je ambassade of consulaat voor meer informatie.

Let op: Voor degene met een Belgische nationaliteit die met ID-kaart reizen, gaat het net even wat anders. Bij binnenkomst krijg je een kaart die ingevuld moet worden en waar je een pasfoto aan toe moet voegen. Zodra je de kaart niet invult en geen pasfoto hebt, kom je Egypte niet in.


Reisdocumenten:
Het niet is toegestaan om als Nederlander met een Europese identiteitskaart naar Egypte te reizen. Reizigers moeten in het bezit zijn van een geldig paspoort. Het paspoort dient minimaal 6 maanden na terugkomst nog geldig te zijn. Je dient ook in bezit te zijn van een visum, deze kun je bij aankomst in Egypte kopen op het vliegveld. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Indien je de Belgische nationaliteit hebt en met een Europese identiteitskaart naar Egypte reist via Nederland, dien je twee pasfoto’s mee te nemen. Egypte eist een minimale geldigheid van 6 maanden te rekenen van datum van inreis.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Valuta:
De officiële munteenheid is de Egyptische Pond, bestaande uit 100 Piaster. Er zijn bankbiljetten van 25 en 50 piaster en van 1, 5, 10, 20, 50 en 100 pond. Munten zijn er van 20 en 25 piaster en van 1 Egyptische Pond. Ook de US dollar en de euro worden op veel plaatsen als (onofficieel) betaalmiddel geaccepteerd. Geld en travellercheques ($ of €) kun je wisselen bij een aantal hotels en bij de banken. De bekende creditcards worden algemeen geaccepteerd, maar moeten nog wel minstens 2 maanden geldig zijn. Wij raden aan contante dollars en/of genoeg euro's mee te nemen, zodat je de eerste dag(en) zonder problemen door komt. Dit is vooral handig voor je visum en als je excursies wilt boeken. Wissel de laatste paar dagen niet te veel geld, want de ponden zijn moeilijk terug te wisselen en hebben een ongunstige koers. Pinautomaten zijn in Egypte wel aanwezig, maar kunnen regelmatig buiten gebruik zijn. Zorg wel dat je je pinpas omzet naar "buiten Europa" anders kan je je pinpas niet gebruiken.

Reisleiding
In Egypte is er een internationaal team aanwezig. Je wordt op de bestemming door een van onze Nederlandstalige gidsen ontvangen.

Gezondheid:

Alle hotels beschikken over een dokter. Deze is 24 uur per dag oproepbaar en houdt ook vaak een spreekuur in het hotel. De apotheken zijn ook 24 uur per dag geopend en deze herken je aan het woord ‘pharmacy’. Mocht je last krijgen van diarree, gebruik dan niet de medicijnen van thuis, zoals Norit of Immodium, maar haal ter plaatse Antinal. Dat werkt snel en effectief.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Let op:
Door de sterk wisselende dollarkoers hebben wij de prijs voor het visum in dollars gepubliceerd, maar ter plaatse kun je het visum gewoon in euro's betalen. Mocht je een excursie willen boeken, neem hier dan ook genoeg euro's voor mee. Wegens de hoge koers is het beter om dit met euro's te betalen.

Telefoneren:
Je kunt met je mobiele telefoon telefoneren in Egypte. Wij adviseren om dit zoveel mogelijk te beperken, vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer voorafgaand uw vakantie hierover bij uw provider. Wilt u gebruikmaken van het internet via je telefoon? Wij raden aan om dit via een Wireless netwerk te doen. Zet ook altijd in het buitenland uw dataroaming uit.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Egypte voor de politie is 122. Het nummer van de brandweer is 180 en indien je een ambulance nodig heeft, bel je 123.

Bagage:
Neem je afwijkende bagage mee, dan kun je dit aangeven tijdens de online boeking. Geef je dit direct door, dan word er na de boeking contact met je opgenomen door een medewerker van het Contact Center. De medewerker neemt de procedure met je door.

Hieronder vind je een kleine opsomming van afwijkende bagage die je kunt meenemen:

• Duikuitrusting

• Fiets

• Golfuitrusting

• Kite, waveboard of wakeboard

• Muziekinstrumenten

• Surfplank

• Visuitrusting

Wanneer je bijzondere bagage meeneemt, dan is het ook noodzakelijk dat je dit aan ons doorgeeft. Wij melden jouw bijzondere bagage dan voor je aan voor de transfer.

Voor vluchten met andere luchtvaartmaatschappijen dan Transavia kun je contact met ons opnemen voor meer informatie. Houd er rekening mee dat jouw bijzondere bagage niet altijd zomaar mee kan in de normale transfer. Soms worden er extra kosten gerekend voor het meebrengen van bijzondere bagage in de standaard transfer. Duikbagage meenemen is gratis in de normale transfer. In andere gevallen is het mogelijk dat er een speciale transfer moet worden aangevraagd. De kosten hiervoor zijn voor jouw eigen rekening. Wanneer je jouw bijzondere bagage bij ons aanmeldt, bekijken wij de mogelijkheden voor je.

Let op: het gebruik van een drone is in Egypte ten strengste verboden en kan dus niet meegenomen worden. Indien je dit wel doet, moet de drone achtergelaten worden op de luchthaven.

Eten & drinken:
In de Egyptische keuken komen diverse keukens samen. Zowel invloeden van de Perzische, Griekse, Franse, Turkse en Italiaanse keuken zijn terug te vinden in de Egyptische gerechten. In Egypte kom je veel falafel tegen, een gerecht gemaakt van kikkererwten geserveerd in een pita broodje. Heerlijk met een yoghurt/knoflooksausje. Daarnaast staat linzensoep met regelmaat op de menukaart. Verder zijn Egyptenaren echte zoetekauwen. Zo drinken ze mierzoete thee en koffie. Na de maaltijd of tijdens een ontspannen avond roken ze een sisha, een waterpijp.

Vaak worden in de restaurants van de hotels/appartementen gerechten veelal in buffetvorm geserveerd en hebben ze een internationaal karakter.

Het water in Egypte is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen. Let er op dat de flessen zijn gebotteld.

Het vlees in Egypte is halal.

Fooien:
Het is in Egypte de gewoonte om in bars en restaurants tussen 10% en 15% fooi te geven.

Openingstijden:
De winkels en banken in Egypte zijn over het algemeen geopend van zondag t/m donderdag. In de toeristische centra zijn winkels vaak alle dagen in de week geopend tot ongeveer 22.00 uur. Dit zijn geen vastgestelde tijden, het kan dus voorkomen dat winkels eerder of later sluiten. Tijdens de ramadan periode is het mogelijk dat winkels en banken andere openingstijden aanhouden. 


Feestdagen:
In Egypte vinden de volgende feestdagen plaats:

  • 7 januari Koptisch kerstfeest (wordt alleen gevierd door de Koptische bevolking)
  • 25 april Sinaï Bevrijdingsdag
  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • Ramadan (verschilt jaarlijks in data)
  • 18 juni Dag van de ontruiming van het Suezkanaal
  • 23 juli Dag van de Revolutie
  • 30 juli tot en met 3 augustus Offerfeest
  • 6 oktober Dag van de Strijdkrachten
  • 24 oktober Suezdag
  • 23 december Dag van de overwinning
Lees meer Egypte

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.