8,5

  • Onlangs volledig opgeknapt
  • Kindvriendelijk hotel
  • Veel (sportieve) faciliteiten

Het gerenoverde Bull Escorial & Spa is een modern, comfortabel hotel en ligt op steenworp afstand van het Playa de las Burras en op loopafstand van het populaire Playa del Inglés strand. Toch kun je, naast die zonovergoten aan zee, jezelf ook goed vermaken in het centrum.

Vanuit je eigen moderne kamer heb je de mogelijkheid om op je balkon of terras wat zonnestralen op te vangen, maar je kunt hiervoor ook terecht bij het prachtige zwembad. Met ligstoelen en hoge palmbomen is dit voor veel gasten een van de favoriete plekjes van Bull Escorial & Spa. Maar ook de faciliteiten maken je verblijf zeer aangenaam. Zo kun je ook onthaasten in het uitgebreide wellnesscenter, gezellig minigolfen en zelfs bowlen. Door de vele mogelijkheden is het hotel ook erg geschikt voor kinderen. Er hangt een gezellige sfeer die mede door het (kind)vriendelijke personeel wordt bepaald.

In de avonduren wordt er geregeld voor live muziek gezorgd, waar je van kunt genieten onder het genot van een drankje. Het all inclusive programma wordt ook wel 'smaak zonder grenzen' genoemd, dit belooft wat! De internationale keuken heeft in ieder geval veel uiteenlopende gerechten voor je in petto en de avonden kun je prima afsluiten in de Safari bar.

Kamertypes

1-persoonskamer
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • balkon of terras
  • waterkoker (te huur)
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning
  • ventilator (gratis)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed (aparte bedden)
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • waterkoker (te huur)
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator (gratis)
  • badkamer met: bad, douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer bovenste etage (6th, 7th or 8th floor)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed (aparte bedden)
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • waterkoker (te huur)
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning
  • ventilator (gratis)
  • badkamer met: bad, douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer voordeeltarief
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed (aparte bedden)
  • geen balkon of terras
  • waterkoker (te huur)
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator (gratis)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
familiekamer 1 ruimte
geschikt voor 3 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 14 jaar
  • oppervlakte circa 54m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • waterkoker (te huur)
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator (gratis)
  • (woon) kamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet

Extra informatie kamertypes

  • De 'top floor' kamers zijn gelegen op de 6e, 7e en 8e etage.
  • De 1-persoonskamers zijn 2-persoonskamers voor alleengebruik.

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • totaal aantal kamers: 254
  • totaal aantal verdiepingen: 8
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • televisiehoek
  • wi-fi in openbare ruimte, op de kamer
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • airconditioning: gratis
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • kinderstoel
  • speeltuin
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: circa 2,10 € per nacht (ter plekke te betalen)
  • borg kluisje: circa 10,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • playstation
  • spelletjesruimte (gratis)
  • basketbal (gratis)
  • biljart (tegen betaling)
  • darts (gratis)
  • minigolf (tegen betaling)
  • tafeltennis (gratis)
  • tafelvoetbal
  • multisports veld
  • bowlingbaan (tegen betaling)
  • jeu de boules/petanque
  • animatie, voor kinderen, voor volwassenen
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang gratis): sauna (gratis), turks stoombad (gratis), jacuzzi, zwembad (gratis), massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
  • jacuzzi (aantal 3)
  • fitnessruimte (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice (tegen betaling)
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad (aantal 2)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Je kunt gebruik maken van de Dine around service (vooraf reserveren en op basis van beschikbaarheid):
Tussen 10:30 - 18:00 uur kun je lunchen (buffet) in deze hotels: Bull Eugenia Victoria & Spa en Bull Dorado Beach & Spa

Let op! Je mag geen gebruik maken van de andere faciliteiten van de hotels en in juli en augustus is de Dine around service niet mogelijk in Bull Eugenia Victoria & Spa.

Halfpension
All-inclusive
* alle maaltijden in buffetvorm
* ontbijt 07.00 - 10.15 uur
* lunch 13.00 - 15.00 uur
* diner 18.00 - 21.00 uur
* snacks van 10.30 tot 15.00 uur
* koffie, thee en cakes van 16.00 tot 17.00 uur
* lokale (non-) alcoholische dranken van 10.30 tot 24.00 uur
8.5
203 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,5
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,4
Accommodatie algemeen
8,9
Hygiëne
8,7
Kamer / appartement
8,6
Service / gastvrijheid
8,5
Faciliteiten
8,3
Locatie/ligging
8,4
Prijs/kwaliteit
7,7
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Gran Canaria

Ontdek Gran Canaria

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 500 meter (zandstrand)
In het centrum
Afstand tot bushalte circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 50 meter
Handig om te weten
  • Gasten kunnen gebruik maken van de faciliteiten (incl. de all inclusive formule) van de nabij gelegen hotels 'El Dorado Beach' en 'Eugenia Victoria'
  • Het strand bereik je via een trap van circa 150 treden
  • Het is niet toegestaan om een boeking te maken voor dit hotel als je jonger dan 18 jaar bent
Vlucht informatie
Je vliegt naar Gran Canaria (Las Palmas). De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 26 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.

De transfertijden zijn (circa) als volgt:

Bahia Feliz 65 minuten

San Agustin 60 minuten

Playa del Ingles 75 minuten

Maspalomas 85 minuten

Meloneras 85 minuten

Arguineguin 90 minuten

Puerto Rico 95 minuten

Amadores 100 minuten

Playa del Cura 105 minuten

Taurito 105 minuten

Puerto de Mogan 110 minuten

Las Palmas 85 minuten

Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen die nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb verzendt je uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de eerste voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.
Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.