7,0

  • Perfecte ligging
  • Prachtig uitzicht over de zee en op de haven
  • Modern ingericht

Aminess Liburna Hotel is rustig gelegen aan het strand. Maar je bent niet ver weg van de gezelligheid, het centrum van Korcula Island is lopend te bereiken. Als je een liefhebber bent van cultuur en natuur zit je hier helemaal op je plek. Als je van een drankje houdt , is een avondje op de Barstreet ook een echte aanrader. Hier vind je vele bars, cafés en clubs.

Vanaf het heerlijke zwembad geniet je van een prachtig uitzicht over de zee. Geniet van een lekkere, verfrissende cocktail terwijl je aan het ontspannen bent op een ligbedje. Er zijn verschillende (water)sporten die georganiseerd worden door het animatieteam. Ga jij leren zeilen op de wilde zee of toch een potje minigolf? in de avond zijn er live optredens bij het terras van de bar. Voor de allerkleinsten is er een mini club.

Lekker eten doe je bij het buffetrestaurant waar ze internationale gerecten serveren. Proef de unieke specialiteiten tijdens de speciale culinaire avonden. Als je van een rustigere atmosfeer houdt, kun je een hapje eten bij het à-la-carterestaurant. Hier geniet je van lokale gerechten van het eiland samen met een heerlijk lokaal wijntje. Alle kamers van Hotel Liburna zijn netjes en modern ingericht. Kies jij voor uitzicht over het mooie groene landschap of toch de helderblauwe zee?

Kamertypes

2-persoonskamer comfort balkon
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • geen balkon of terras
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer landzijde voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
2-persoonskamer standaard landzijde
geschikt voor 2 personen
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • geen balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
2-persoonskamer superieur balkon
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer superieur superieur
geschikt voor 2 personen
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
juniorsuite superieur zijzeezicht
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 13 jaar
  • oppervlakte circa 47m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • waterkoker
  • minibar (gevuld, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld), zitbank
  • (woon) kamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed; 1 x tweepersoons bedbank)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • badkamer(s)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 112
  • totaal aantal verdiepingen: 5
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: comfort
  • authentieke accommodatie
  • modern ingerichte accommodatie
  • kindvriendelijk complex
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • televisiehoek
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 1 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 2 keer per week
  • bagagerie
  • minisupermarkt (in het centrum)
  • supermarkt (in het centrum)
  • bakkerij (in het centrum)
  • souvenirwinkel (in het centrum)
  • sportzaak (in het centrum)
  • kapsalon (in het centrum)
  • schoonheidssalon (in het centrum)
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • discotheek (in het centrum)
  • casino (in het centrum)
  • nachtclub (in het centrum)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 18 jaar bij de reissom inbegrepen
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd van 12 t/m 17 jaar bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi op de kamer: gratis
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • kinderstoel
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • huisdieren, excl. voer: circa 20,00 € per eenheid per nacht (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
  • plaats op parkeerterrein: circa 3,00 € per eenheid per dag (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, bar met livemuziek, lobbybar, pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • minigolf (tegen betaling)
  • tennisbaan
  • watersporten: niet gemotoriseerd: kajakken (tegen betaling), windsurfen (tegen betaling)
Wellness
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad (aantal 1)(zout water, opening afhankelijk van buitentemperatuur, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
7
4 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
6,8
Accommodatie algemeen
6,8
Hygiëne
6
Kamer / appartement
8
Service / gastvrijheid
5,5
Faciliteiten
9
Locatie/ligging
7,3
Prijs/kwaliteit
-
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Dubrovnik Neretva

Ontdek Dubrovnik-Neretva

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 50 meter (kiezelstrand, ligstoelen (tegen betaling) , parasol (tegen betaling) )
Afstand tot centrum: circa 800 meter
Afstand tot oude centrum circa 800 meter
Afstand tot Barstreet circa 500 meter
Afstand tot luchthaven circa 140 kilometer
Afstand tot treinstation circa 250 kilometer
Afstand tot bushalte circa 500 meter
Afstand tot pinautomaat circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 1 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 120 kilometer
Rustig gelegen
Handig om te weten
De avondentertainment en mini club vinden plaats van juni tot en met september.
Vlucht informatie

Je vliegt naar Kroatië (Dubrovnik). De vlucht duurt ongeveer 2 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

Transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit de luchthaven van Dubrovnik zijn als volgt:Cavtat - ongeveer 15 minutenDubrovnik - ongeveer 45 minutenMlini - ongeveer 30 minutenOrebic - ongeveer 3 uur
Ferry
Verblijf je op een van de eilanden, dan is de overtocht met de ferry voor je geregeld. Vanaf de luchthaven ga je met een transfer naar de haven en na de overtocht brengt een nieuwe transfer je naar jouw vakantieadres.Van Orebic naar Korcula is het ongeveer 10 minuten varen.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie op deze site .
Informatie over Kroatië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Kroatië is Zagreb.

Taal:
De officiële taal is Kroatisch. Daarnaast wordt er veel Duits gesproken. In de toeristische gebieden kun je ook met het Engels uit de voeten.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Nederlandse staatsburgers kunnen met een geldig Nederlands paspoort of identiteitskaart naar Kroatië reizen. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist. Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
In Kroatië is er geen reisleiding aanwezig. Je wordt opgevangen door een Engels sprekende lokale vertegenwoordiger.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het nationale alarmnummer voor politie, ambulance en de brandweer is 112.

Eten & drinken:
In de gerechten van de Kroatische keuken proef je Ottomaanse, Italiaanse en Sloveense invloeden. Het geserveerde eten is goed en aantrekkelijk geprijsd. Proef tijdens je vakantie eens een heerlijke stoofschotel van vis of vlees. Of wat dacht je van salami met paprika. Ook de zoetekauw komt niks te kort. Heerlijk bij de koffie of als toetje. Wat drankjes betreft is bier, Pivo, een populaire drank in Kroatië. Verder staat de Kroatisch wijn ook goed bekend.Het water is in Kroatië niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Kroatië de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
De winkels in Kroatië zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00-20.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn de winkels tot 14.00 uur geopend. In de toeristische gebieden kan bovenstaaande informatie afwijken.

Feestdagen:
In Kroatië vinden in de periode van april t/m oktober de volgende feestdagen plaats:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 7 juni Sacramentsdag
  • 22 juni Dag van de Antifacistische strijd
  • 25 juni Nationale Feestdag
  • 5 augustus Nationale Dankdag
  • 8 oktober Onafhankelijkheidsdag
Lees meer Kroatië

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.