8,0

  • Infinity pool
  • Prachtige omgeving
  • Compleet gerenoveerd

Aminess Port9 Resort ligt in de rustige baai van Shell slechts 3 km van de oude stad Korčula. Dit compleet gerenoveerde hotel bestaat uit vijf paviljoens met een tal van voorzieningen die als eerbetoon vernoemd zijn naar het werk en de reizen van Marco Polo die geboren was in Korčula.

De pas gerenoveerde kamers zijn voorzien van optimale comfort, zodat je het drukke leven van thuis even helemaal vergeet. Neem een frisse duik in de zee of in het buitenzwembad van het hotel en ontspan met een drankje aan de bar van het zwembad. Ook kun je mooie wandelingen aan de baai maken, waar je een prachtig uitzicht op de bergen van het schiereiland Pelješac krijgt. De kinderen zullen zich prima vermaken in de speelruimte of bij de miniclub. Sla je slag op de tennisbaan of test je skills in de gameroom. Er is genoeg te doen!

Kamertypes

2-persoonskamer balkon superieur
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2017
  • oppervlakte circa 23-27m²
  • 1 x éénpersoons uittrekbed
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
2-persoonskamer balkon voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 18-20m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
2-persoonskamer comfort balkon
geschikt voor 2 personen
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
familiekamer balkon
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 31-36m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • minibar (gevuld, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad en douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
suite superieur
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 13 jaar
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • minibar (gevuld, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 179
  • totaal aantal verdiepingen: 4
  • totaal aantal gebouwen: 4
  • klasse: comfort
  • receptie (centrale receptie, circa 150 meter, 24 uur geopend)
  • lift (aantal 4)
  • ontbijtruimte
  • roomservice
  • televisiehoek
  • kamers met tussendeur aanwezig (op aanvraag)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • toeristenbelasting (contant of per creditcard te betalen)
  • bedlinnen inclusief verschoning 7 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • bagagerie
  • supermarkt (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • kluisje op de kamer: gratis
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 18 jaar bij de reissom inbegrepen contant of per creditcard te betalen
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd van 12 t/m 17 jaar bij de reissom inbegrepen contant of per creditcard te betalen
Kinderfaciliteiten
  • speeltuin
  • kinderspeelruimte
  • mini club, van 3 t/m 7 jaar, van april t/m oktober, 7 maal per week (gratis)
  • kids club, van 8 t/m 12 jaar, van april t/m oktober, 7 maal per week (gratis)
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • huisdieren, excl. voer: circa 20,00 € per eenheid per nacht (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
  • plaats op parkeerterrein: circa 3,00 € per eenheid per dag (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, visrestaurant, grillrestaurant
  • drinkgelegenheden: bar met livemuziek, lobbybar, lounge bar, pool/snackbar, strandbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • minigolf (tegen betaling)
  • tennisbaan (niet overdekt, overdag circa 7,00 € per uur)
  • tafeltennis (circa 7,00 € per uur)
  • duiken (tegen betaling)
  • fietsverhuur (huur)
  • animatie, van april t/m oktober, voor kinderen, 7 maal per week overdag gratis
Zwemfaciliteiten
  • kinderzwembad (aantal 1, geopend van 08:00 tot 20:00 uur, oppervlakte: 40 m²)(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 1, geopend van 08:00 tot 20:00 uur, oppervlakte: 300 m²)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
8
15 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
7,7
Accommodatie algemeen
8,5
Hygiëne
8,3
Kamer / appartement
7,9
Service / gastvrijheid
7,7
Faciliteiten
8,2
Locatie/ligging
7,5
Prijs/kwaliteit
7,6
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Dubrovnik Neretva

Ontdek Dubrovnik-Neretva

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 100 meter (rotsstrand, buitenzitje (tegen betaling, circa 4,00 € per dag): parasol, ligstoelen)
Afstand tot oude centrum circa 3 kilometer
Afstand tot luchthaven Airport Dubrovnik(DBV) circa 150 kilometer
Afstand tot bushalte circa 20 meter
Afstand tot pinautomaat circa 10 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 10 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 500 meter
Rustig gelegen
Handig om te weten
- De transfer inclusief overtocht met ferry is niet inbegrepen, deze dien je extra bij te boeken.
Vlucht informatie

Je vliegt naar Kroatië (Dubrovnik). De vlucht duurt ongeveer 2 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

Transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit de luchthaven van Dubrovnik zijn als volgt:Cavtat - ongeveer 15 minutenDubrovnik - ongeveer 45 minutenMlini - ongeveer 30 minutenOrebic - ongeveer 3 uur
Ferry
Verblijf je op een van de eilanden, dan is de overtocht met de ferry voor je geregeld. Vanaf de luchthaven ga je met een transfer naar de haven en na de overtocht brengt een nieuwe transfer je naar jouw vakantieadres.Van Orebic naar Korcula is het ongeveer 10 minuten varen.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie op deze site .
Informatie over Kroatië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Kroatië is Zagreb.

Taal:
De officiële taal is Kroatisch. Daarnaast wordt er veel Duits gesproken. In de toeristische gebieden kun je ook met het Engels uit de voeten.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Nederlandse staatsburgers kunnen met een geldig Nederlands paspoort of identiteitskaart naar Kroatië reizen. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist. Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
In Kroatië is er geen reisleiding aanwezig. Je wordt opgevangen door een Engels sprekende lokale vertegenwoordiger.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het nationale alarmnummer voor politie, ambulance en de brandweer is 112.

Eten & drinken:
In de gerechten van de Kroatische keuken proef je Ottomaanse, Italiaanse en Sloveense invloeden. Het geserveerde eten is goed en aantrekkelijk geprijsd. Proef tijdens je vakantie eens een heerlijke stoofschotel van vis of vlees. Of wat dacht je van salami met paprika. Ook de zoetekauw komt niks te kort. Heerlijk bij de koffie of als toetje. Wat drankjes betreft is bier, Pivo, een populaire drank in Kroatië. Verder staat de Kroatisch wijn ook goed bekend.Het water is in Kroatië niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Kroatië de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
De winkels in Kroatië zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00-20.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn de winkels tot 14.00 uur geopend. In de toeristische gebieden kan bovenstaaande informatie afwijken.

Feestdagen:
In Kroatië vinden in de periode van april t/m oktober de volgende feestdagen plaats:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 7 juni Sacramentsdag
  • 22 juni Dag van de Antifacistische strijd
  • 25 juni Nationale Feestdag
  • 5 augustus Nationale Dankdag
  • 8 oktober Onafhankelijkheidsdag
Lees meer Kroatië

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.