7,4

  • Flexibele halfpension bij te boeken
  • Hip & modern vakantieadres
  • Zwembad met zonneterras

Cook's Club Palma Beach is een modern Boutique hotel met een hip tintje. Zodra je binnenstapt, valt meteen op hoe bijzonder dit adresje is ingericht. Er is veel gebruik gemaakt van natuurlijke materialen, wat het geheel een rustige sfeer geeft.

Hier ga je hoe dan ook een heerlijke, relaxte vakantie tegemoet. Rust uit op het mooi aangelegde zonneterras en spring af en toe in het zwembad, heerlijk! Bij de Captain Cook's bar wordt gezorgd voor de beste cocktails en een DJ zorgt bij het zwembad voor goede muziek. En heb je trek gekregen: lekker eten kan in restaurant Cantina. Ook erg belangrijk: het strand is maar een klein stukje wandelen en naar het centrum kun je lopen.

Vergeet niet een keer naar de prachtig hoofdstad Palma de Mallorca te gaan. Dit is een paradijs voor iedereen die van shoppen houdt, het uitgaansleven is er top en je kunt er urenlang door pittoreskte straatjes slenteren. Je kunt hier ook op het treintje naar het plaatsje Soller stappen, erg leuk!

Kamertypes

1-persoonskamer landzijde
geschikt voor 1 persoon
  • 1 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer landzijde
geschikt voor 2 personen
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer voor alleengebruik landzijde
geschikt voor 1 persoon
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer zwembadzijde
geschikt voor 2 personen
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • totaal aantal kamers: 318
  • totaal aantal verdiepingen: 7
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: comfort
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • toeristenbelasting
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • bagagerie
  • minisupermarkt (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • diverse winkeltjes (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren niet toegestaan
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • borg kluisje: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: bar
Verplichte bijkomende kosten
  • toeristenbelasting: circa 2,20 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • fitnessruimte
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad (aantal 1)(buitenzitje: parasol, ligstoelen)

Verzorging

Logies & ontbijt

De smoothies, koffie-specialiteiten en verse sap zijn tegen betaling.

Halfpension

Bij halfpension is het ontbijt inbegrepen, maar er is geen avond buffet. Hiervoor in de plaats krijg je een krediet van 14 euro dat je voor het avondeten à la carte kunt gebruiken en/of voor drankjes. Het is een krediet kaart die je per dag moet opmaken en niet kunt overdragen of meenemen naar de volgende dag.

Logies/ontbijt
Halfpension
7.4
37 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,4
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
7,4
Accommodatie algemeen
7,9
Hygiëne
6,7
Kamer / appartement
7,5
Service / gastvrijheid
7,5
Faciliteiten
7,5
Locatie/ligging
7,2
Prijs/kwaliteit
7
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Mallorca

Ontdek Mallorca

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 450 meter (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 600 meter
Afstand tot oude centrum circa 12 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 8 kilometer
Afstand tot bushalte circa 50 meter
Afstand tot pinautomaat circa 450 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 400 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 400 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 400 meter
Handig om te weten
  • Dit hotel is alleen geschikt voor personen vanaf 16 jaar
  • Let op! In het hoogseizoen (25/05 – 11/06, 07/07 – 27/08) is dit hotel erg populair bij jongeren, hier kun je enige overlast van ondervinden
Vlucht informatie

Je vliegt naar Palma de Mallorca. Deze vlucht duurt ongeveer 2 uur en 25 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Alcudia – ongeveer 60-150 minuten

Ca’n Pastilla – ongeveer 10-20 minutenCa’n Picafort – ongeveer 60-150 minuten

Cala Bona – ongeveer 65-120 minuten

Cala D’Or – ongeveer 100 minuten

Cala Mandía - ongeveer 60-110 minuten

Cala Mesquida – ongeveer 75-120 minuten

Cala Millor – ongeveer 60-120 minuten

Cala Ratjada – ongeveer 75-120 minuten

Cala Viñas – ongeveer 30-50 minuten

Calas de Mallorca – 60-110 minuten

Canyamel – ongeveer 70-120 minuten

Colonia St. Jordi – ongeveer 45-60 minuten

Costa d’en Blanes – ongeveer 20-30 minuten

El Arenal – ongeveer 20-55 minuten

Illetas – ongeveer 25 minuten

Magaluf – ongeveer 30-45 minuten

Palma Nova – ongeveer 25-45 minuten

Playa de Muro – ongeveer 60-95 minuten

Playa de Palma – ongeveer 15-40 minuten

Pollença – ongeveer 60 minuten

Portals Nous – ongeveer 20-30 minuten

Porto Colom – ongeveer 60-110 minuten

Porto Cristo – ongeveer 60-110 minuten

Porto Petro – ongeveer 60-90 minuten

Puig d’en Ros – ongeveer 20-60 minuten

Sa Coma – ongeveer 60-120 minuten

Santa Ponsa – ongeveer 35-60 minuten

Het kan voorkomen dat de bus meerdere plaatsen langs moet. Dan wijken deze tijden sterk af. De transfertijden kunnen dan oplopen. Ook door vertraging in het verkeer kunnen de transfertijden flink oplopen. De transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.Het is mogelijk dat je bij kleine gezelschappen (minder dan 10 personen) met een shuttlebus naar de accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om een maximale wachttijd van 70 minuten na te streven.

Privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.

Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.