8,8

  • Geniet van de prachige kamers & suites
  • Top luxe & top locatie
  • Relaxen in het verwarmde binnenzwembad en luxe spa

Op een ultieme, rustige locatie, op slechts 350 meter van het sfeervolle centrum van Ladis vind je het gloednieuwe Excellent VAYA Ladis. Bij de bouw van dit prachtige complex zijn voornamelijk natuurlijke materialen gebruikt zoals hout en steen, wat het geheel een warme uitstraling geeft. De luxe uitgevoerde appartementen, alle met een fantastisch uitzicht op de omringende bergen, staan garant voor een onvergetelijk verblijf in Ladis.

De appartementen bieden de perfecte combinatie tussen een moderne inrichting met traditionele typisch Oostenrijkse accenten. Ze zijn riant en bieden een hoge kwaliteit van comfort. Op de heerlijk zachte bedden kom je helemaal tot rust.

Toe aan wat ontspanning? Trek wat ontspannende baantjes in het verwarmde binnenzwembad of warm je spieren weer op in de rustgevende sauna en Turks stoombad. De trendy lounge van VAYA Ladis is ingericht in de stijl van een traditionele Oostenrijkse berghut en hier kun je voor of na het diner genieten van een heerlijk drankje.

Wil je in de winter verblijven bij VAYA Ladis klik dan
hier.

Kamertypes

3-kamerappartement maisonnette
geschikt voor 2 tot 6 personen
  • oppervlakte circa 80m²
  • aantal slaapplaatsen: 6
  • balkon of terras
  • keuken
  • koelkast (met vriesvak)
  • kookplaat (4-pits)
  • combimagnetron
  • nespresso machine
  • waterkoker
  • vaatwasmachine, eethoek
  • televisie aantal 3 (flatscreen)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 2 badkamers
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • 2e badkamer met douche, toilet, föhn, make-upspiegel
4-kamerappartement maisonnette
geschikt voor 2 tot 8 personen
  • oppervlakte circa 94m²
  • aantal slaapplaatsen: 8
  • balkon of terras
  • keuken
  • koelkast (met vriesvak)
  • kookplaat (4-pits)
  • combimagnetron
  • nespresso machine
  • waterkoker
  • vaatwasmachine, eethoek
  • televisie aantal 4 (flatscreen)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 3 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 3e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 3 badkamers
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • 2e badkamer met douche, toilet, föhn, make-upspiegel
  • 3e badkamer met douche, toilet, föhn, make-upspiegel
suite
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 53-57m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras
  • keuken
  • koelkast (met vriesvak)
  • kookplaat (4-pits)
  • combimagnetron
  • nespresso machine
  • waterkoker
  • vaatwasmachine, eethoek
  • televisie aantal 2 (flatscreen)
  • telefoon
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: zonder classificatie
  • klasse: luxe
  • receptie
  • lift
  • lobby
  • brood bestelservice
  • parkeerterrein
  • parkeergarage
  • e-car laadpunten
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis)
  • borg (per creditcard te betalen)
  • toeristenbelasting (contant, per betaalpas of creditcard te betalen)
  • bedlinnen inclusief: extra verschoning op verzoek
  • handdoeken inclusief: extra verschoning op verzoek
  • schoonmaak aparthotel (appartementen: geen schoonmaak tijdens verblijf, hotelkamers7 keer per week)
  • huisdieren toegestaan (niet in algemene ruimtes)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in de kamer: gratis (op te geven bij reservering)
  • eindschoonmaak (excl.keuken): bij de reissom inbegrepen
  • linnenpakket (bedlinnen en handdoeken): bij de reissom inbegrepen
  • theedoekenpakket: 4,00 €
  • wi-fi op de kamer: gratis
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • extra handdoekenpakket: circa 4,50 € (ter plekke te betalen)
  • extra lakenpakket: circa 8,50 € (ter plekke te betalen)
  • plaats in parkeergarage: circa 8,00 € per stuk per nacht (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
  • plaats op parkeerterrein: circa 8,00 € per nacht (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
  • huisdieren, excl. voer: op aanvraag circa 30,00 € per stuk per nacht (ter plekke te betalen)
Waarborgsom
  • borg: circa 150,00 € per eenheid per verblijf per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant
  • drinkgelegenheden: bar
Verplichte bijkomende kosten
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 15 jaar circa 2,80 € per persoon per nacht contant, per betaalpas of creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • wellnesscenter/spa, geopend van 16:00 tot 20:00 uur, (toegang vanaf 15 jaar) (toegang gratis): sauna, infraroodcabine, turks stoombad, rustruimte
Zwemfaciliteiten
  • binnenzwembad (geopend van 08:00 tot 20:00 uur)

Verzorging

Logies
8.8
87 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Familie
9,1
Accommodatie algemeen
9,3
Hygiëne
9,2
Kamer / appartement
9
Service / gastvrijheid
9,1
Faciliteiten
8,1
Locatie/ligging
8,3
Prijs/kwaliteit
8,8
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Tirol

Ontdek Tirol

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot centrum: circa 350 meter
Afstand tot luchthaven Innsbruck circa 86 kilometer: friedrichshafen circa 173 kilometer, münchen circa 235 kilometer
Afstand tot treinstation Landeck-Zams circa 23 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 400 meter
Rustig gelegen
Handig om te weten

Neem je een huisdier mee, dan betaal je ter plaatse 100 euro borg (per huisdier).

Tijdens je verblijf  is de zomerkaart inbegrepen. Met deze speciale zomerkaart kun je gratis of met korting de prachtige omgeving van Serfaus-Fiss-Ladis ontdekken. Zo kun je gratis gebruik maken van verschillende liften. Geniet van prachtige uitzichten, mooie wandelroutes en alle natuurschoon die deze regio je te bieden heeft. Kinderen kunnen deelnemen aan het leuke kinderanimatie programma van Serfaus-Fiss-Ladis. Ook heb je toegang tot de verschillende wandelpaden en het bikepark.  En met de zomerkaart krijg je korting op nog veel meer leuke uitjes en activiteiten. Meer informatie over deze zomerkaart? Klik dan hier.

Informatie over Oostenrijk
Hoofdstad:
De hoofdstad van Oostenrijk is Wenen.

Taal:
De officiële taal is Duits, maar met Engels kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Oostenrijk heeft geen tijdsverschil met Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Oostenrijk is de euro. Pinnen is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten aanwezig waar je kunt pinnen. Ook betalen met creditcard is op sommige plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is 230 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Oostenrijk voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Reizen met de auto naar Oostenrijk:
•de maximum snelheid op de snelwegen is 130 km/uur. Op sommige snelwegen is de maximum snelheid tussen 22.00-05.00 uur 110 km/uur. Dit wordt ter plaatse d.m.v. borden aangegeven.
•In Oostenrijk is het verplicht te volgende zaken in de auto te hebben:
-gevarendriehoek
-verbanddoos
-veiligheidsvest met reflecterende strepen. De bestuurder dient deze te dragen bij het verlaten van de auto langs de weg buiten de bebouwde kom bij pech of ongeval. Veiligheidsvesten zijn o.a. te koop bij de ANWB.
Wanneer je naar Oostenrijk reist via België dan ben je ook verplicht een brandblusser in de auto te hebben.
•Op alle snelwegen in Oostenrijk is voor motorvoertuigen  tot 3500 kg een tolvignet verplicht. Uitzondering hierop vormt een aantal Sondermautstrecken waar geen vignetplicht geldt, maar wel apart tol betaald moet worden.  Een overzicht van de tolwegen en tarieven is o.a. terug te vinden op de website van de ANWB.
•Voor motorvoertuigen (ook campers) met een gewicht van meer dan 3500 kg is een GO-box verplicht op de snelwegen.
•Voor een aanhanger is geen apart vignet nodig.
•Op de A14 tussen Duitse grens en afslag Hohenems (tegen de Zwitserse grens) is er keuze tussen een vignet en een dagkaart (KorridorVignette).
•De vignetplicht geldt ook voor het stuk van de A12 tussen de Duitse grens en de afrit Kufstein-Sud. Voor onbepaalde tijd zal op dit traject echter niet gecontroleerd worden op het bezit van een vignet bij voertuigen tot 3500 kg. Het vignet blijft wel verplicht en het niet voeren daarvan is voor eigen verantwoordelijkheid.
•Je kunt het vignet kopen bij de ANWB of in Oostenrijk bij de grote grensovergangen. Een vignet voor 10 dagen voor de auto kost € 10,50. Een vignet voor 2 maanden voor de auto kost € 25,90.

Indien je tijdens je autovakantie naar Oostenrijk overnacht in Duitsland:
•Milieusticker voor stadscentra Duitsland.
•Steeds meer Duitse steden weren vervuilende auto’s uit het centrum. Alleen met een milieusticker krijgt men toegang tot de stadscentra en sommige B-wegen (Umweltzone). Ook buitenlandse toeristen moeten een milieusticker op de auto hebben. Deze milieustickers (Umweltplaketten) zijn te koop bij de ANWB of bij de Duitse keuringsinstanties TÜV en Dekra.

Kijk voor een actueel overzicht van steden met Umweltzones en hun omvang op de website van het Duitse Umweltbundesamt.

Eten en drinken:
Oostenrijk staat bekend om de echte onvervalste wienerschnitzels, Sachertorte, kaiserschmarrn en glühwein. Ook Wiener rostbraten met spätzle, vele fantastische wildschotels en regionale specialiteiten zijn tot ver buiten de landsgrenzen bekend. De dranken doen niet voor de gerechten onder. De G’spritztes (wijn met spuit- of bronwater) als uitstekende dorstlesser, goede desertwijnen, de vele soorten (lokaal gebrouwen) bier en uiteraard de schnapps zetten Oostenrijk ook op de gastronomische kaart.

Fooien:
Het is in Oostenrijk de gewoonte om in bars en restaurants het totaalbedrag af te ronden naar boven.

Openingstijden:
In Oostenrijk zijn de winkels meestal geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00-18.00 uur. Donderdagavond is koopavond en dan zijn de winkels geopend tot 19.30 uur. Op zaterdag zijn sommige winkels geopend tot 13.00 en anderen tot 17.00 uur.
Lees meer Oostenrijk

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.