8,2

  • Prachtige zonsondergangen
  • Ruime en comfortabele appartementen
  • Heerlijk relaxen op het terras bij het zwembad

Aparthotel Robolla Beach is ideaal voor iedereen die het meeste uit zijn vakantie wil halen. Het is ruim opgezet en ligt op een heuvel in een prachtige groene omgeving. Zoek een rustig plekje op bij één van de twee zwembaden en geniet van het prachtige uitzicht. Er is ook een smal zandstrand voor wie liever een duik in zee neemt. De strandbedjes en ook op het grenzende gazon zijn gratis voor alle gasten.

Kies je voor een verblijf in Robolla Beach, dan kies je voor gemak. Zo wel ’s morgens als ’s avonds kun je genieten van een lekkere maaltijd. De 2-kamerappartementen zijn ideaal voor gezinnen of als je als koppel iets meer ruimte zoekt. Zoek je na een zomerse dag nog wat vertier? Het toeristische plaatsje Roda ligt niet ver weg. Parallel aan zee vind je een gezellige straat met veel taverna’s en een aantal barren. Kon het altijd maar vakantie zijn!

Kamertypes

2-kamerappartement beperkt zeezicht 1-ouder kamer (Deluxe)
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 1 volwassene en 2 kinderen t/m 12 jaar
  • nieuw gemeubileerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 45m²
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-kamerappartement Deluxe beperkt zeezicht
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • nieuw gemeubileerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 45m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • kitchenette
  • koelkast (met vriesvak)
  • kookplaat (2-pits)
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • toaster/broodrooster
  • elektrische citruspers
  • afzuigkap
  • televisie aantal 1 (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (aantal 1) (individueel regelbaar: gehele dag)
  • strijkplank (te leen)
  • strijkijzer (te leen)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x éénpersoons uittrekbed)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-kamerappartement standaard algemeen
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 45m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • kitchenette
  • koelkast (met vriesvak)
  • kookplaat (2-pits)
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • toaster/broodrooster
  • elektrische citruspers
  • afzuigkap
  • televisie aantal 1 (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (aantal 1) (individueel regelbaar: gehele dag)
  • strijkplank (te leen)
  • strijkijzer (te leen)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x éénpersoons uittrekbed)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-kamerappartement voor alleengebruik beperkt zeezicht (Deluxe)
geschikt voor 1 persoon
  • nieuw gemeubileerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 45m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • kitchenette
  • koelkast (met vriesvak)
  • kookplaat (2-pits)
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • toaster/broodrooster
  • elektrische citruspers
  • afzuigkap
  • televisie aantal 1 (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (aantal 1) (individueel regelbaar: gehele dag)
  • strijkplank (te leen)
  • strijkijzer (te leen)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x éénpersoons uittrekbed)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
studio 1-ouder kamer (Deluxe)
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 1 volwassene en 2 kinderen t/m 12 jaar
  • nieuw gemeubileerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 30m²
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
studio luxe type
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • nieuw gemeubileerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 30m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • kitchenette
  • koelkast (met vriesvak)
  • kookplaat (2-pits)
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • toaster/broodrooster
  • elektrische citruspers
  • afzuigkap
  • televisie aantal 1 (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (aantal 1) (individueel regelbaar: gehele dag)
  • strijkplank (te leen)
  • strijkijzer (te leen)
  • (woon) kamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoons uittrekbed; 1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
studio voor alleengebruik (Deluxe)
geschikt voor 1 persoon
  • nieuw gemeubileerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 30m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • kitchenette
  • koelkast (met vriesvak)
  • kookplaat (2-pits)
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • toaster/broodrooster
  • elektrische citruspers
  • afzuigkap
  • televisie aantal 1 (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (aantal 1) (individueel regelbaar: gehele dag)
  • strijkplank (te leen)
  • strijkijzer (te leen)
  • (woon) kamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoons uittrekbed; 1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 226
  • totaal aantal verdiepingen: 3
  • totaal aantal gebouwen: 15
  • klasse: comfort
  • receptie (geopend van 07:00 tot 01:00 uur)
  • lift
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • bakkerij (in het centrum)
  • kapsalon (in het centrum)
  • schoonmaak aparthotel (appartementen6 keer per week)
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in de kamer: gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in het restaurant: gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • airconditioning: gratis
  • plaats op parkeerterrein: gratis
Kinderfaciliteiten
  • speeltuin
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: circa 10,00 € per stuk per week (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 1,00 € per stuk per wissel (ter plekke te betalen)
  • borg handdoekenservice: circa 5,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: lobbybar, pool/snackbar, strandbar
Sportfaciliteiten
  • tafeltennis (gratis)
  • beachvolleybal (gratis)
  • jeu de boules/petanque (gratis)
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht contant te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad (aantal 2) hoofdgebouw, dependance(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 2, geopend van 10:00 tot 18:00 uur) hoofdgebouw, dependance(zoet water, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
8.2
59 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,2
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,1
Accommodatie algemeen
8,2
Hygiëne
8,4
Kamer / appartement
8,2
Service / gastvrijheid
8,1
Faciliteiten
7,9
Locatie/ligging
8,2
Prijs/kwaliteit
8,2
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Corfu

Ontdek Corfu

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, strandzitje)
Afstand tot centrum: circa 1,2 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 38 kilometer
Afstand tot bushalte circa 1,2 kilometer
Afstand tot pinautomaat circa 1,4 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 25 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 25 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 25 meter
Rustig gelegen
Aan een steile weg
Vlucht informatie
Je vliegt naar Corfu. Deze vlucht duurt ongeveer 2 uur en 50 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Kanoni – ongeveer 20 minuten

Perama - ongeveer 20 minuten

Kontokali – ongeveer 20 minuten

Gouvia - ongeveer 25 minuten

Benitses - ongeveer 25 minuten

Danillia - ongeveer 25 minuten

Kommeno – ongeveer 30 minuten

Agios Ioannis - ongeveer 30 minuten

Dassia - ongeveer 45 minuten

Agios Gordios – ongeveer 30 minuten

Glyfada - ongeveer 45 minuten

Ipsos - ongeveer 60 minuten

Liapades - ongeveer 60 minuten

Kato Korakiana – ongeveer 60 minuten

Moraitika - ongeveer 40 minuten

Pirgi-Ipsos - ongeveer 45 minuten

Agios Markos – ongeveer 45 minuten

Ermones - ongeveer 45 minuten

Pelekas - ongeveer 45 minuten

Paleokastritsa - ongeveer 60 minuten

Barbati - ongeveer 60 minuten

Nissaki – ongeveer 75 minuten

Acharavi – ongeveer 60-90 minuten

Agios Georgios  – ongeveer 60 - 80 minuten(Let op! Naar Porto Demo Boutique en Saint George Palace ongeveer 2 uur)

Agios Spyridon – ongeveer 60 - 90 minuten

Roda - ongeveer 70 - 90 minuten

Sidari - ongeveer 120-150 minuten

Agios Petros – ongeveer 90 minutenLet op:

Het kan voorkomen dat de bus alle plaatsen langs moet, dan wijken deze tijden strek af. De transfertijden kunnen dan oplopen. Ook door vertraging in het verkeer kunnen de transfertijden flink oplopen. De transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.

De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie. Er is op Corfu geen privétransfer mogelijk naar Moraitika.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.