8,0

  • Snackbar op het strand
  • Walhalla voor sportievelingen
  • Direct aan schitterende baai

Barceló Aguamarina heeft een perfecte ligging: direct aan de schitterende baai van Cala Fererra en op een klein stukje wandelen van winkels en restaurants. De mooie kamers zijn netjes ingericht en het is mogelijk om een kamer te reserveren met zeezicht. Voor een frisse duik is er een zwembad en daaromheen ligt een fijn zonneterras waar je heerlijk van het zonnetje kunt genieten. Het hotel maakt deel uit van de prachtige Barceló keten.

Kinderen kunnen lekker spelen in het speeltuintje en meedoen met leuke activiteiten bij de miniclub. Voor volwassenen is er ook een animatieprogramma en wil je iets leuks doen met het hele gezin, speel dan gezellig een potje minigolf.

’s Avonds kun je aanschuiven in het restaurant, waar een uitgebreid buffet klaar staat. Heb je tussendoor trek? Bij de poolbar wordt gezorgd voor smakelijke snacks en in het hoogseizoen hebben ze deze ook bij de bar op het strand. Dan heb je, terwijl je lekker aan het eten bent, een prachtig uitzicht over de baai.

Kamertypes

2-persoonskamer superieur algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x tweepersoonsbed 200 x 180 cm
  • balkon met buitenzitje
  • koffiezetapparaat
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer superieur zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x tweepersoonsbed 200 x 180 cm
  • balkon met buitenzitje
  • koffiezetapparaat
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer voor alleengebruik superieur algemeen
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x tweepersoonsbed 200 x 180 cm
  • balkon met buitenzitje
  • koffiezetapparaat
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
familiekamer superieur verbindingsdeur
geschikt voor 4 tot 5 personen max. 3 volwassenen en 2 kinderen t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 40m²
  • aantal slaapplaatsen: 5
  • balkon met buitenzitje
  • koffiezetapparaat
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed 200 x 180 cm)
  • 2e slaapkamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank 190 x 80 cm; 1 x tweepersoonsbed 190 x 135 cm)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
familiekamer zeezicht 1 ruimte
geschikt voor 3 tot 4 personen max. 2 volwassenen en 2 kinderen t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 35m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje
  • koffiezetapparaat
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed 200 x 200 cm; 1 x tweepersoons bedbank 190 x 180 cm)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 427
  • totaal aantal verdiepingen: 8
  • totaal aantal gebouwen: 2
  • klasse: comfort
  • kindvriendelijk complex
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • televisiehoek
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • toeristenbelasting
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • bagagerie
  • minisupermarkt (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • diverse winkeltjes (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • mini club, van 4 t/m 11 jaar
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • borg kluisje: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, buffet restaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: lobbybar, pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • golfbaan (circa 8 kilometer)
  • tafeltennis
  • animatie, voor kinderen en volwassenen overdag, 's avonds
Verplichte bijkomende kosten
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 16 jaar (ter plekke te betalen, verplicht)
Zwemfaciliteiten
  • kinderzwembad(geheel apart, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)
  • buitenzwembad (aantal 2)(buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)

Verzorging

Halfpension
All-inclusive

* ontbijt, lunch en diner in buffetvorm
* snacks (behalve tijdens ontbijt-, lunch- en dinertijd), een aantal snacks zijn tegen bijbetaling
* lokale (non-) alcoholische drankjes, thee en koffie 10.00-23.00 uur
* internationale drankjes met korting
* 20% korting in het à-la-carterestaurant

Ultra all inclusive
* priority check-in en check-out
* welkomst kadootje
* minibar gevuld bij aankomst
* iedere dag water op de kamer
* thee en koffie faciliteiten
* badhanddoeken met gratis omruilen
* badjas en -slippers
* exclusief toegang tot ontbijt, lunch en diner in het à-la-carterestaurant.
* ontbijt met verse jus d'orange, espresso koffie
* selectie van internationale dranken
* flexibelere tijden voor bars en restaurants

Ultra all-inclusive

* ontbijt, lunch en diner in buffetvorm
* snacks (behalve tijdens ontbijt-, lunch- en dinertijd), een aantal snacks zijn tegen bijbetaling
* lokale (non-) alcoholische drankjes, thee en koffie 10.00-23.00 uur
* internationale drankjes met korting
* 20% korting in het à-la-carterestaurant

Ultra all inclusive
* priority check-in en check-out
* welkomst kadootje
* minibar gevuld bij aankomst
* iedere dag water op de kamer
* thee en koffie faciliteiten
* badhanddoeken met gratis omruilen
* badjas en -slippers
* exclusief toegang tot ontbijt, lunch en diner in het à-la-carterestaurant.
* ontbijt met verse jus d'orange, espresso koffie
* selectie van internationale dranken
* flexibelere tijden voor bars en restaurants

8
93 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
7,8
Accommodatie algemeen
7,9
Hygiëne
7,7
Kamer / appartement
8,1
Service / gastvrijheid
7,6
Faciliteiten
9,1
Locatie/ligging
7,7
Prijs/kwaliteit
7,9
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Mallorca

Ontdek Mallorca

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen, parasol)
Afstand tot centrum: circa 900 meter
Afstand tot luchthaven circa 60 kilometer
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot pinautomaat circa 250 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 250 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 50 meter
Vlucht informatie

Je vliegt naar Palma de Mallorca. Deze vlucht duurt ongeveer 2 uur en 25 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Alcudia – ongeveer 60-150 minuten

Ca’n Pastilla – ongeveer 10-20 minutenCa’n Picafort – ongeveer 60-150 minuten

Cala Bona – ongeveer 65-120 minuten

Cala D’Or – ongeveer 100 minuten

Cala Mandía - ongeveer 60-110 minuten

Cala Mesquida – ongeveer 75-120 minuten

Cala Millor – ongeveer 60-120 minuten

Cala Ratjada – ongeveer 75-120 minuten

Cala Viñas – ongeveer 30-50 minuten

Calas de Mallorca – 60-110 minuten

Canyamel – ongeveer 70-120 minuten

Colonia St. Jordi – ongeveer 45-60 minuten

Costa d’en Blanes – ongeveer 20-30 minuten

El Arenal – ongeveer 20-55 minuten

Illetas – ongeveer 25 minuten

Magaluf – ongeveer 30-45 minuten

Palma Nova – ongeveer 25-45 minuten

Playa de Muro – ongeveer 60-95 minuten

Playa de Palma – ongeveer 15-40 minuten

Pollença – ongeveer 60 minuten

Portals Nous – ongeveer 20-30 minuten

Porto Colom – ongeveer 60-110 minuten

Porto Cristo – ongeveer 60-110 minuten

Porto Petro – ongeveer 60-90 minuten

Puig d’en Ros – ongeveer 20-60 minuten

Sa Coma – ongeveer 60-120 minuten

Santa Ponsa – ongeveer 35-60 minuten

Het kan voorkomen dat de bus meerdere plaatsen langs moet. Dan wijken deze tijden sterk af. De transfertijden kunnen dan oplopen. Ook door vertraging in het verkeer kunnen de transfertijden flink oplopen. De transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.Het is mogelijk dat je bij kleine gezelschappen (minder dan 10 personen) met een shuttlebus naar de accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om een maximale wachttijd van 70 minuten na te streven.

Privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.

Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.