8,4

  • Winnaar 'best luxury coastal resort 2018'
  • Adults only (18+)
  • Modern & chique hotel

Adults only Hotel Barceló Teguise Beach maakt deel uit van de fijne Barceló keten. Het moderne en chique hotel is compleet gerenoveerd en heeft een perfecte ligging ten opzichte van het strand en het centrum. En zijn dit niet net de ingrediënten die je zoekt tijdens je zonvakantie? Het strand van Las Cucharas ligt hier op circa 150 meter afstand en is een uitstekende plaats om lekker te ontspannen. Ook erg leuk is het om heerlijk te slenteren over de boulevard, zeker bij zonsondergang. En ben je actief ingesteld? Dan zit je hier aan het goede adres, want Costa Tequise is een fantastische bestemming voor duikliefhebbers en windsurfers. Daarnaast ligt er op slechts 2 kilometer afstand een 18-holes golfbaan.

In Hotel Barceló Teguise Beach kun je heerlijk eten: iedere dag staat er weer een smakelijk buffet voor je klaar. Ook is er genoeg vermaak te vinden. Zo is er een moderne fitnessruimte en een compleet wellnesscenter: inclusief sauna, Turks stoombad, massagemogelijkheden en schoonheidsbehandelingen. Rondom het zwembad kun je uitrusten op Balinese bedden of onder een van de vele palmbomen. Zelfs vanuit de kamers kun je kiezen voor een uitzicht over dit zwembad, maar ook een kamer met zeezicht behoort tot de mogelijkheden. Voor de echte verwennerij kun je ook kiezen om te verblijven in een luxe suite. De rust die hier hangt maakt dit alles een zeer geliefd vakantieadres, voor iedereen die op zoek is naar een heerlijke en onbezorgde zonvakantie onder de Spaanse zon.

Kamertypes

2-persoonskamer Deluxe algemeen (Deluxe with hydro-bathtub)
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • 2 x éénpersoonsbed 200 x 100 cm
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • privéjacuzzi
  • badkamer met: douche, jacuzzi, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer Deluxe zeezicht (Deluxe Seaview with hydro-bathtub)
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • 2 x éénpersoonsbed 200 x 100 cm
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • privéjacuzzi
  • badkamer met: douche, jacuzzi, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer voor alleengebruik algemeen (Deluxe with hydro-bathtub)
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 30m²
  • 2 x éénpersoonsbed 200 x 100 cm
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • privéjacuzzi
  • badkamer met: douche, jacuzzi, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
juniorsuite algemeen (Jr Suite with hydro-bathtub)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 45m²
  • aantal slaapplaatsen: 2
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • privéjacuzzi
  • (woon) kamer, zithoek
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed 200 x 100 cm)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, jacuzzi, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • gratis gebruik wi-fi

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • accommodatie geheel gerenoveerd gerenoveerd in 2015
  • totaal aantal kamers: 305
  • klasse: comfort
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 5)
  • kluisje (op de kamer: tegen betaling)
  • lobby
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week: extra verschoning op verzoek
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren niet toegestaan
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 3), buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar, sports bar
Wellness
  • wellnesscenter/spa (tegen betaling) : sauna, turks stoombad, cyclonische douche, zwembad, massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen
  • fitnessruimte (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad (aantal 2)(ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
* Maaltijden in buffetvorm
* Champs Sports Bar & Breeze Pool Bar: à la carte service 100% inclusief
* Lokale (non-) alcoholische drankjes, ook merkdranken
* Flesje water bij aankomst
* Gratis premium WiFi
* All Inclusive geldt van 15:00 uur op de dag van aankomst tot 12:00 uur op de dag van vertrek
8.4
30 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,4
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,3
Accommodatie algemeen
8,1
Hygiëne
8,7
Kamer / appartement
8,7
Service / gastvrijheid
8,4
Faciliteiten
8,6
Locatie/ligging
8,2
Prijs/kwaliteit
-
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Lanzarote

Ontdek Lanzarote

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 150 meter (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 100 meter
Afstand tot luchthaven circa 15 kilometer
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 100 meter
Rustig gelegen
Vlucht informatie
Je vliegt naar Lanzarote (Arrecife). De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 31 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.

De transfertijden zijn ongeveer als volgt:

Arrecife 30 minutenConil 40 minutenCosta Teguise 40 minutenEl Islote 40 minutenHaria 60 minutenMacher 40 minutenPlaya Blanca 60 minutenPuerto Calero 40 minutenPuerto del Carmen 35 minutenTias 35 minutenYaiza 50 minuten

De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi, die klaar staat op de algemene parkeerplaats.LET OP! Dit is een busje dat klaar staat op ongeveer 5-10 minuten lopen via een licht hellende weg.Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Kinderzitjes
De busonderneming kan geen kinderzitjes plaatsen.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie   op deze site.
Wanneer je op de terugvlucht naar Brussel vliegt met Transavia is het niet mogelijk om vooraf online in te checken.
Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.