8,5

  • Midden in het centrum
  • 10 meter van de gondel
  • Binnenzwembad

Het luxe, recent gerenoveerde Hotel Saalbacher Hof behoort tot de meest vooraanstaande Hotels in Saalbach en bevindt zich in de voetgangerszone van Saalbach. Het hotel straalt nog de echte Tiroler sfeer uit, maar dit alles wordt met flair gecombineerd en voldoet aan de wensen van de moderne vakantieganger. Dit zie je vooral terug in de inrichting en de vriendelijke service. De elegant en landelijk ingerichte kamers van het Saalbacher Hof zijn allemaal voorzien van een tv, en een badkamer met badjassen en een gezellige zithoek. Daarnaast beschikken de meeste kamers over een balkon of terras met uitzicht op de bergen.

Na een hele dag in de buitenlucht,  kun je een rustpauze nemen in de sauna of de jacuzzi en genieten van het bijzonder mooie zwembad met waterval. Een lekker drankje drink je in de sfeervolle lounge met open haard of in de legendarische après-ski bar: Castello, die je in de kelder van het hotel vindt en waar het tot diep in de nacht los gaat. In het restaurant dat in Tiroler stijl is ingericht geniet je iedere avond van een heerlijk diner. Het is duidelijk te merken dat de chef-kok van Hotel Saalbacher Hof een passie heeft voor Tiroler specialiteiten en verse, regionale producten.

Er is geen informatie over kamertypes beschikbaar

Verzorging

Het ontbijt is in buffet stijl. Dagelijks is er een 5-gangen keuze menu. 1 keer per week is er een salade bar en een dessert bar. Voor kinderen tot en met 12 jaar is er een kindermenu beschikbaar.
Halfpension
8.5
14 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,5
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,5
Accommodatie algemeen
8,7
Hygiëne
7,9
Kamer / appartement
9
Service / gastvrijheid
8,1
Faciliteiten
9,4
Locatie/ligging
8
Prijs/kwaliteit
7
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Salzburgerland

Ontdek Salzburgerland

Praktische informatie

Informatie over Oostenrijk
Hoofdstad:
De hoofdstad van Oostenrijk is Wenen.

Taal:
De officiële taal is Duits, maar met Engels kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Oostenrijk heeft geen tijdsverschil met Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Oostenrijk is de euro. Pinnen is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten aanwezig waar je kunt pinnen. Ook betalen met creditcard is op sommige plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is 230 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Oostenrijk voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Reizen met de auto naar Oostenrijk:
•de maximum snelheid op de snelwegen is 130 km/uur. Op sommige snelwegen is de maximum snelheid tussen 22.00-05.00 uur 110 km/uur. Dit wordt ter plaatse d.m.v. borden aangegeven.
•In Oostenrijk is het verplicht te volgende zaken in de auto te hebben:
-gevarendriehoek
-verbanddoos
-veiligheidsvest met reflecterende strepen. De bestuurder dient deze te dragen bij het verlaten van de auto langs de weg buiten de bebouwde kom bij pech of ongeval. Veiligheidsvesten zijn o.a. te koop bij de ANWB.
Wanneer je naar Oostenrijk reist via België dan ben je ook verplicht een brandblusser in de auto te hebben.
•Op alle snelwegen in Oostenrijk is voor motorvoertuigen  tot 3500 kg een tolvignet verplicht. Uitzondering hierop vormt een aantal Sondermautstrecken waar geen vignetplicht geldt, maar wel apart tol betaald moet worden.  Een overzicht van de tolwegen en tarieven is o.a. terug te vinden op de website van de ANWB.
•Voor motorvoertuigen (ook campers) met een gewicht van meer dan 3500 kg is een GO-box verplicht op de snelwegen.
•Voor een aanhanger is geen apart vignet nodig.
•Op de A14 tussen Duitse grens en afslag Hohenems (tegen de Zwitserse grens) is er keuze tussen een vignet en een dagkaart (KorridorVignette).
•De vignetplicht geldt ook voor het stuk van de A12 tussen de Duitse grens en de afrit Kufstein-Sud. Voor onbepaalde tijd zal op dit traject echter niet gecontroleerd worden op het bezit van een vignet bij voertuigen tot 3500 kg. Het vignet blijft wel verplicht en het niet voeren daarvan is voor eigen verantwoordelijkheid.
•Je kunt het vignet kopen bij de ANWB of in Oostenrijk bij de grote grensovergangen. Een vignet voor 10 dagen voor de auto kost € 10,50. Een vignet voor 2 maanden voor de auto kost € 25,90.

Indien je tijdens je autovakantie naar Oostenrijk overnacht in Duitsland:
•Milieusticker voor stadscentra Duitsland.
•Steeds meer Duitse steden weren vervuilende auto’s uit het centrum. Alleen met een milieusticker krijgt men toegang tot de stadscentra en sommige B-wegen (Umweltzone). Ook buitenlandse toeristen moeten een milieusticker op de auto hebben. Deze milieustickers (Umweltplaketten) zijn te koop bij de ANWB of bij de Duitse keuringsinstanties TÜV en Dekra.

Kijk voor een actueel overzicht van steden met Umweltzones en hun omvang op de website van het Duitse Umweltbundesamt.

Eten en drinken:
Oostenrijk staat bekend om de echte onvervalste wienerschnitzels, Sachertorte, kaiserschmarrn en glühwein. Ook Wiener rostbraten met spätzle, vele fantastische wildschotels en regionale specialiteiten zijn tot ver buiten de landsgrenzen bekend. De dranken doen niet voor de gerechten onder. De G’spritztes (wijn met spuit- of bronwater) als uitstekende dorstlesser, goede desertwijnen, de vele soorten (lokaal gebrouwen) bier en uiteraard de schnapps zetten Oostenrijk ook op de gastronomische kaart.

Fooien:
Het is in Oostenrijk de gewoonte om in bars en restaurants het totaalbedrag af te ronden naar boven.

Openingstijden:
In Oostenrijk zijn de winkels meestal geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00-18.00 uur. Donderdagavond is koopavond en dan zijn de winkels geopend tot 19.30 uur. Op zaterdag zijn sommige winkels geopend tot 13.00 en anderen tot 17.00 uur.
Lees meer Oostenrijk

Bekijk ook eens