8,0

  • Aan de boulevard
  • Lokale gerechten
  • Spa met sauna en jacuzzi

Hotel Best Sabinal ligt in het toeristische centrum van Roquetas de Mar, direct aan de gezellige boulevard. Het luxe hotel heeft uitzicht op het prachtige strand dat helemaal doorloopt tot aan het oorspronkelijke centrum.

De comfortabele kamers van Hotel Best Sabinal zijn netjes ingericht en een deel van de kamers kijkt uit op zee. Voor een frisse duik is er een groot zwembad met daar omheen een ruim terras waar je heerlijk kunt relaxen in het zonnetje. Even rustig wegdromen kan tijdens een bezoekje aan de mooie spa met sauna, stoomcabine en verwarmd zwembad.

In het restaurant, dat uitzicht heeft op zee, staat elke avond een internationaal buffet voor je klaar. Ook kun je kiezen voor lokale lekkernijen of een smakelijk stukje verse pizza direct uit de oven. Op het terras van restaurant La Palapa, dat naast het zwembad zit, kun je genieten van huisgemaakte specialiteiten als paella en tapas.

Kamertypes

1-persoonskamer type I superieur
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 16m²
  • 2 x éénpersoonsbed 135 x 190 cm
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • apart toilet
  • badkamer met: bad of douche, föhn
1-persoonskamer type II superieur (Seaview)
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • 2 x éénpersoonsbed 135 x 190 cm
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
2-persoonskamer type I superieur
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 12 jaar)
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • 2 x éénpersoonsbed 135 x 190 cm
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • apart toilet
  • badkamer met: bad of douche, föhn
2-persoonskamer type II superieur (Seaview)
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 12 jaar)
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • 2 x éénpersoonsbed 135 x 190 cm
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • apart toilet
  • badkamer met: bad of douche, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 521
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 4)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • roomservice
  • parkeergarage (beperkt beschikbaar)
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • wi-fi in openbare ruimte, op de kamer
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • airconditioning: gratis van 26-06-2024 tot 25-10-2024
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • kinderstoel
  • speeltuin
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: gratis (ter plekke te betalen)
  • plaats in parkeergarage: (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 1,00 € per stuk per dag (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 10,00 € per persoon per verblijf () (ter plekke te betalen)
  • borg handdoekenservice: circa 10,00 € per stuk per verblijf (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1)
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • biljart
  • tafeltennis
  • animatie
Wellness
  • wellnesscenter/spa, geopend van 10:00 tot 14:00 uur en van 16:00 tot 20:00 uur, (): sauna (tegen betaling), turks stoombad (tegen betaling), jacuzzi (tegen betaling), zwembad, fitnessruimte (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) )
  • waterspeelplein

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
  • Maaltijden in buffetvorm
  • Ontbijt van 8.00 - 10.30 uur
  • Lunch van 13.30 - 15.30 uur
  • Diner van 19.00 - 22.00 uur
  • Snacks van 10.30 tot 18.00 uur bij Salon Bar. Van 18.00 tot 22.30 zijn er bij Salon Bar koude snacks te verkrijgen
  • Lokale (alcoholische) dranken 10.30 - 23.30 uur
  • IJsjes van 10.30 - 20.00 uur
  • Middag snacks tot 18.00 uur (fruit, yoghurt en sandwiches)
8
137 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8
Accommodatie algemeen
7,9
Hygiëne
7,9
Kamer / appartement
8,2
Service / gastvrijheid
7,9
Faciliteiten
8,4
Locatie/ligging
8
Prijs/kwaliteit
8
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Andalusie Costa de Almeria

Ontdek Andalusië - Costa de Almería

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (kiezelstrand)
In het centrum
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot pinautomaat circa 40 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 30 meter
Handig om te weten
De laatste foto's zijn van het kleine attractiepark naast het hotel. Als je bij het park je polsbandje van het hotel laat zien, dan krijg je circa € 5,- tegoed.
Vlucht informatie

Je vliegt naar Almeria. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. In Vera en Mojacar is geen reisleiding aanwezig. Vanuit Vera en Mojacar kun je hierdoor geen excursies boeken.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt: Aguadulce - ongeveer 30-40 minuten, Roquetas de Mar - ongeveer 45-60 minuten, Mojacar - ongeveer 70 minuten, Vera - ongeveer 75 minuten, Almerimar - ongeveer 90-120 minuten.

TRANSFER - LET OP!

Het kan voorkomen dat de bus alle plaatsen langs dient te gaan, dan wijken deze tijden sterk af en kunnen ze oplopen. Ook door vertraging in het verkeer of bij de shuttleservice kunnen de transfertijden flink oplopen. En de transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.

Het is mogelijk dat er bij kleine aankomsten voor Sunweb gebruik wordt gemaakt van een shuttleservice. Er wordt in dit geval geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na het eerste contact met de reisleiding na te streven, voordat de shuttlebus je naar de accommodatie brengt.

Niet in alle gevallen kun je voor de accommodatie worden afgezet. In geval dat je door een shuttleservice naar de accommodatie wordt gebracht kan de op -en uitstapplaats afwijken.

DE PRIVÉTRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kun jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw vervoermiddel (dit kan een minibus, grote bus of taxi zijn). Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

VLUCHTSCHEMA

In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.

E-TICKETS

Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kunt u geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie   op deze site.

Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.