8,3

  • Modern hotel geschikt voor families
  • Prachtig uitzicht op de bergen van Lanzarote
  • Activiteiten voor jong en oud

Hotel H10 Lanzarote Princess is een paradijs voor als je met kinderen op vakantie gaat. Voor hen is er in dit hotel genoeg te beleven. In de speeltuin kunnen ze klimmen en klauteren en er is een speciaal kinderzwembad met piratenschip en glijbaan. De kidsclub organiseert de gehele dag activiteiten en 's avonds gaan de voetjes van de vloer bij de kinderdisco. Ga jij met tieners op vakantie? Ook voor hen is er genoeg te beleven. Het strand bevindt zich om de hoek, dus een dag snorkelen mag zeker niet ontbreken. Er is ook een speciale teenage club die activiteiten organiseert voor tieners. Het hotel heeft zowel een binnen- als buitenzwembad, dus als de zon niet schijnt, kun je gewoon een duik nemen in het zwembad.

 

Voor de ultieme ontspanning moet je in het wellnesscenter van het hotel zijn. Rust uit in de sauna, laat je masseren of boek een van de schoonheidsbehandelingen om voor de rest van de dag heerlijk uitgerust te zijn. Ook voor de sportieveling heeft Hotel H10 Lanzarote genoeg te bieden. Zo is er een fitnessruimte, kun je meedoen aan de aquagym in het zwembad en kun je een potje midgetgolf spelen. Er zit wel voor ieder wat wils bij. Drink ook een cocktail in een van de bars van het hotel waar. Elke dag geniet van al het lekkers dat tijdens het ontbijt- en avondbuffet geserveerd wordt. Wil je een keer wat anders eten? Prik dan een vorkje mee in het Italiaanse restaurant waar de geur van pizza en pasta in de lucht hangt. De kamers zijn modern ingericht en bieden ruimte voor zowel stellen als gezinnen. Elke kamer heeft een eigen balkon waarop je uitkijkt op de bergen van Lanzorate of over de Atlantische oceaan. Je hebt dus gegarandeerd een prachtig uitzicht!

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen standaard
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie
  • airconditioning
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
2-persoonskamer algemeen voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie
  • airconditioning
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
2-persoonskamer superieur luxe type
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras
  • nespresso machine
  • minibar
  • televisie
  • badkamer met: bad en douche, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • turndown service
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag)
2-persoonskamer superieur zwembadzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras
  • minibar
  • televisie
  • airconditioning
  • badkamer met: bad en douche, toilet, föhn
familiekamer
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 32m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie
  • airconditioning
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad en douche, toilet, föhn, make-upspiegel
juniorsuite
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie
  • airconditioning
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad en douche, toilet, föhn, make-upspiegel
suite
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie
  • airconditioning
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats (1 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer met: bad en douche, toilet, föhn, make-upspiegel

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • receptie
  • kluisje
  • wi-fi
Kinderfaciliteiten
  • speeltuin
  • kids club
  • teenage club
  • kinderdisco
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, buffet restaurant, italiaans restaurant, snackbar (dames en heren dienen gepaste kleding te dragen tijdens het diner)
  • drinkgelegenheden: bar, lobbybar
Sportfaciliteiten
  • minigolf
  • animatie
Wellness
  • sauna
  • fitnessruimte
  • aquagym
  • massage
  • schoonheidsbehandelingen
Zwemfaciliteiten
  • binnenzwembad
  • kinderzwembad
  • buitenzwembad

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
* ontbijt 07:30 - 10:30 uur
* lunch 13:30 - 15:00 uur
* snacks 11:00 - 18:30 uur (winterzon tot 18:30 uur)
* diner 19:00 - 22:00 uur (winterzon 18:30-21:30 uur)
* diner bij à-la-carterestaurants Italiaans en Aziatisch
bij verblijf vanaf 7 nachten 1x per restaurant (vooraf reserveren)
* lokale (non-)alcoholische dranken 10:30 - 01:00 uur
8.3
121 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,3
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,1
Accommodatie algemeen
8,5
Hygiëne
8,2
Kamer / appartement
8,3
Service / gastvrijheid
8,1
Faciliteiten
9
Locatie/ligging
8
Prijs/kwaliteit
8,1
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Lanzarote

Ontdek Lanzarote

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 250 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 500 meter
Vlucht informatie
Je vliegt naar Lanzarote (Arrecife). De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 31 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.

De transfertijden zijn ongeveer als volgt:

Arrecife 30 minutenConil 40 minutenCosta Teguise 40 minutenEl Islote 40 minutenHaria 60 minutenMacher 40 minutenPlaya Blanca 60 minutenPuerto Calero 40 minutenPuerto del Carmen 35 minutenTias 35 minutenYaiza 50 minuten

De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi, die klaar staat op de algemene parkeerplaats.LET OP! Dit is een busje dat klaar staat op ongeveer 5-10 minuten lopen via een licht hellende weg.Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Kinderzitjes
De busonderneming kan geen kinderzitjes plaatsen.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie   op deze site.
Wanneer je op de terugvlucht naar Brussel vliegt met Transavia is het niet mogelijk om vooraf online in te checken.
Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.