9,2

  • Moderne accommodatie
  • In het centrum
  • Luxe kamers

Als je op zoek bent naar het perfecte hotel voor jouw stedentrip naar de prachtige stad Lissabon, zit je hier zeker goed! Iberostar Selection Lisboa is een luxe hotel midden in het centrum van deze prachtige stad. Door de ideale locatie hoef je niet ver te lopen om de bezienswaardigheden van de stad te kunnen bewonderen. Als je wel wat verder weg wilt gaan, is er een bushalte en metrostation om de hoek. Ondanks de perfecte locatie midden in het bruisende centrum, merk je van deze drukte weinig in het hotel. Er hangt een rustige en relaxte sfeer zodat je in alle rust heerlijk geniet van de zon bij het zwewbad.

Ben je echt toe aan ontspanning? Neem dan een kijkje bij het uitgebreide wellnesscenter waar je jezelf kunt trakteren op een massage, schoonheidsbehandeling of genieten van de sauna en het verwarmde binnenzwembad. Als je na de hele dag slenteren nog niet genoeg inspanning hebt gehad, kun je je altijd nog uitleven in de fitnessuimte. Er zijn in de nabije omgeving genoeg eetgelegenheden, maar bij Iberostar Selection Lisboa ben je ook zeker aan het goede adres voor een culinaire beleving. Alle gerechten worden met liefde bereid en er is een uitgebreid menu waar je uit kunt kiezen. 'S avonds geniet je van een verse cocktail bij de bar en de avond is compleet. Na een lange dag vol indrukken, kun je je terugtrekken op de ruime, moderne kamers van het hotel. Met prachtige uitzichten over de stad en comfortabele bedden en faciliteiten, kom je niks te kort tijdens jouw stedentrip in Lissabon.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen type B
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 28m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • koffiezetapparaat
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer Deluxe type B
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 28m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • koffiezetapparaat
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer superieur type B
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 28m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • koffiezetapparaat
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer voor alleengebruik type B
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 28m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • koffiezetapparaat
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer zwembadzijde type B
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 28m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • koffiezetapparaat
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sleutels
  • totaal aantal kamers: 166
  • totaal aantal verdiepingen: 6
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: luxe
  • modern ingerichte accommodatie
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • roomservice
  • parkeerterrein
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • toeristenbelasting
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • bagagerie
  • wasgelegenheid
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant
  • drinkgelegenheden: lobbybar, poolbar
Verplichte bijkomende kosten
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 13 jaar circa 2,00 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • wellnesscenter/spa: sauna, cyclonische douche, rustruimte, massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
  • fitnessruimte - 24 uur geopend (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • binnenzwembad(verwarmd)
  • buitenzwembad(ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Logies/ontbijt
9.2
21 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

9,2
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
9,2
Accommodatie algemeen
9,4
Hygiëne
9,3
Kamer / appartement
9,3
Service / gastvrijheid
9,2
Faciliteiten
9
Locatie/ligging
9
Prijs/kwaliteit
8
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Costa de Lisboa

Ontdek Costa de Lisboa

Praktische informatie

In de omgeving
In het centrum
Afstand tot luchthaven circa 10 kilometer
Afstand tot metrostation: circa 100 meter
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 100 meter
Aan een hoofdweg
Vlucht informatie

Je vliegt naar Lissabon. De vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit Lissabon zijn als volgtCosta de Caparica en Lissabon centrum - ongeveer 20 minutenEstoril en Cascais - ongeveer 30 minutenPaco de Arcos - ongeveer 40 minutenEriceira en Obidos - ongeveer 60 minutenSesimbra - ongeveer 80 minuten* Het is mogelijk dat je bij kleine gezelschappen (minder dan 10 personen) met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om een maximale wachttijd van 45 minuten na te streven.

VLUCHTSCHEMA

In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.

E-TICKETS

Sunweb verzendt u uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

LOKALE VERTEGENWOORDIGING

Aan de Costa de Lisboa is geen reisleiding van Sunweb aanwezig. Bij aankomst op de luchthaven van Lissabon word je opgevangen door de lokale (Engels sprekende) vertegenwoordiging van het agentschap. De informatie m.b.t. de terugreis, zoals de juiste vluchttijden en de ophaaltijd van de transfer (laatste enkel van toepassing voor de accommodaties inclusief transferen exclusief autohuur), ontvang je 2 dagen voor vertrek per fax in jouw accommodatie.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.

Informatie over Portugal

Hoofdstad
De hoofdstad van Portugal is Lissabon.

Taal
De officiële taal is Portugees, maar met Engels of Frans kan je er ook vaak terecht.

Tijd
In Portugal is het 1 uur vroeger dan in Nederland.

Valuta
De officiële munteenheid is de euro. Met je bankpas kun je geld opnemen via de bankautomaat. In de grote steden en in de toeristische centra zijn voldoende bankautomaten aanwezig. Ook in (de grotere) winkels is een betaling met bankkaart mogelijk. Daarnaast kun je op steeds meer plaatsen met je creditcard betalen. Enkel in kleine restaurants en winkels is dit niet mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten
- Nederlandse identiteitskaart of een Nederlands internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- Voor personen onder de 18 jaar die zonder meerderjarige personen reizen, is een getekende verklaring nodig van ouder(s) en/of verzorger(s). Hier kan om gevraagd worden.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Portugal.
- Indien je geen Nederlandse nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met de ambassade of consulaat.
- Over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.

Let op!
Voor
Portugal geldt:
Indien je met een gezelschap reist, waarvan er niemand ouder is dan 18 jaar, kan het zijn dat de boeking niet akkoord komt. Tevens kan het zijn dat het bij het hotel/appartement gevraagd wordt. Dit is in Portugal wettelijk vastgelegd. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen, kun je het beste een kijkje nemen op de website van het Landelijk Coördinatiecentrum Reizigersadvisering:
https://www.lcr.nl/

Telefoneren
Je kan met je mobiele telefoon telefoneren in Portugal. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken, vanwege de hoge kosten die hiervoor aangerekend worden. Informeer hierover bij jouw provider voor je op vakantie vertrekt. Als je gebruik wil maken van internet via je telefoon, dan raden we je aan om dit via een draadloos netwerk te doen.
Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Portugal voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Tijdens je vakantie in Portugal maak je kennis met de heelijke Portugese keuken. Wat dacht je van Cataplana (een stoofschotel van schaal- en schelpdieren met gekookte ham) of van Kip Piri-Piri, lekker pittig! Dit in combinatie met een glas wijn of een verfrissend pintje en jouw maaltijd is compleet.

Fooien
Het is in Portugal een gewoonte om in bars en restaurants tussen de 5% en 10% fooi te geven.

Openingstijden
De winkels in Portugal zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00u tot 13.00u en van 15.00u tot 19.00u geopend. Op zaterdag zijn de winkels van 09.00u tot 13.00u geopend. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer open.

Feestdagen
In Portugal vieren de Portugezen de volgende feestdagen:
- 1 mei Dag van de Arbeid
- 10 juni Dag van de dichter Camoes
- 15 augustus Maria Hemelvaart
- 5 oktober Dag van de Republiek

Lees meer Portugal

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.