9,0

  • Adults recommended 16+
  • Luieren op een ligbedje op het fijne terras
  • Geniet van de mooie omgeving op het dakterras

Amare Beach Hotel Marbella is een mooi adres voor een heerlijke vakantie aan de prachtige Costa del Sol. Het ligt vrijwel aan het strand, dus binnen een paar passen kun je je handdoek al uitrollen en genieten van zon en zee.

Amare Beach Hotel Marbella is modern ingericht en heeft luxe faciliteiten. Het fijne zwembad in de strak aangelegde tuin en het terras zijn perfect om je dag door te brengen. Zin in een drankje? Er zijn verschillende hippe bars, waaronder een poolbar en een strandbar, zodat je favoriete drankje altijd binnen handbereik is. Op het dak van het hotel vind je de rooftop bar. Als je hier proost op de vakantie, heb je tegelijkertijd een schitterend uitzicht over de omgeving. Daar komt nog eens bij dat het eten in dit hotel erg goed verzorgd is. Fijne vakantie!

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen standaard
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 19m²
  • 2 x éénpersoonsbed 195 x 100 cm
  • geen balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • kussen menu
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer voor alleengebruik algemeen
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 19m²
  • 2 x éénpersoonsbed 195 x 100 cm
  • geen balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • kussen menu
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer voor alleengebruik zijzeezicht
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 24m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed 195 x 100 cm
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • bluetooth speaker of docking station
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • kussen menu
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer zeezicht algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 27m²
  • 2 x éénpersoonsbed 195 x 100 cm
  • balkon
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • bluetooth speaker of docking station
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer zij zeezicht algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 24m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed 195 x 100 cm
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • bluetooth speaker of docking station
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • kussen menu
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 236
  • totaal aantal verdiepingen: 10
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: luxe
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • televisiehoek
  • parkeergarage (beperkt beschikbaar)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • bagagerie
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • kapsalon (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • kluisje op de kamer: gratis
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • plaats op parkeerterrein: op aanvraag (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: buffet restaurant, internationaal restaurant, spaans restaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: sky/rooftop bar, pool/snackbar, strandbar
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang gratis 1 keer per verblijf, toegang tegen betaling): sauna, turks stoombad, cyclonische douche, jacuzzi, zwembad, rustruimte, massages (tegen betaling)
  • jacuzzi buiten
  • fitnessruimte
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • buitenzwembad (aantal 1, oppervlakte: 150 m²)(ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Het diner is à la carte en vindt (afhankelijk van de dag en het seizoen) plaats in de beach club of in de lounge. Drankjes zijn niet inclusief.
Logies/ontbijt
Halfpension
9
7 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

9
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
9,3
Accommodatie algemeen
9,4
Hygiëne
9,1
Kamer / appartement
9,3
Service / gastvrijheid
9
Faciliteiten
9,4
Locatie/ligging
8,1
Prijs/kwaliteit
6
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Andalusie Costa del Sol

Ontdek Andalusië - Costa del Sol

Praktische informatie

In de omgeving
Door boulevard gescheiden van het strand
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand tot luchthaven circa 50 kilometer
Afstand tot bushalte circa 230 meter
Handig om te weten
Dit hotel is alleen toegankelijk voor personen vanaf 16 jaar.
Vlucht informatie

Je vliegt naar Malaga. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn ongeveer als volgt: Benalmádena - 45 minuten, Estepona  - tussen 120 en 180 minuten, Fuengirola - tussen 35 en 70 minuten, Frigiliana - tussen 60 en 90 minuten, Marbella - tussen 60 en 120 minuten, Mijas - tussen 35 en 80 minuten, Mijas Costa - tussen 40 en 80 minuten (Vik Gran Costa del Sol - rond de 120 minuten), Motril - 90 minuten, Almuñecar, Frigiliana en Nerja - tussen 60 en 90 minuten, Torremolinos - tussen 15 en 45 minuten, Torremolinos - tussen 15 en 45 minuten

TRANSFER - LET OP!

Het kan voorkomen dat de bus alle plaatsen langs dient te gaan, dan wijken deze tijden sterk af en kunnen ze oplopen. Ook door vertraging in het verkeer of bij de shuttleservice kunnen de transfertijden flink oplopen. En de transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.

Het is mogelijk dat er bij kleine aankomsten voor Sunweb gebruik wordt gemaakt van een shuttleservice. Er wordt in dit geval geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na het eerste contact met de reisleiding na te streven, voordat de shuttlebus je naar de accommodatie brengt.

Niet in alle gevallen kun je voor de accommodatie worden afgezet. In geval dat je door een shuttleservice naar de accommodatie wordt gebracht kan de op -en uitstapplaats afwijken.

DE PRIVÉTRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kun jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw vervoermiddel (dit kan een minibus, grote bus of taxi zijn). Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie

VLUCHTSCHEMA

In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.

E-TICKETS

Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.

Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.