8,8

  • Nieuw hotel, geopend in juni 2022
  • Direct aan de lange wandelboulevard
  • Geniet op dit luxe adres

Tijdens een verblijf in het luxe Excellent Atzavara Hotel & Spa verdwijnt alles stress als sneeuw voor de zon. Op dit ronduit perfecte adres aan de mooie Costa Brava ontbreekt het aan werkelijk niets. Bovendien ligt het op een ideale plek, namelijk direct aan de lange wandelpromenade. Deze loopt helemaal door tot aan de naastgelegen plaats Malgrat Mar. En ook als je wilt genieten van zon en zee, dan zit je hier op de juiste plek, want na een klein stukje wandelen kun je je handdoek al uitrollen. 

In de perfect onderhouden tuin liggen fijne zwembaden omgeven door comfortabele loungebedden. Droom lekker weg in de zon met een fleurige cocktail in je hand. Geniet van een lange lunch in het mooi aangeklede restaurant. Of laat jezelf vertroetelen in het wellnesscenter tijdens een massage of hamambehandeling. Ontspannen kan ook goed in je riante, rijk gedecoreerde kamer. Deze is werkelijk perfect ingericht, wat een schitterende kamer!

Ook het eten is tot in de puntjes verzorgd in dit fantastische hotel. In de restaurants worden uitstekende Mediterrane gerechten geserveerd in combinatie met smaken uit andere culturen. Wil je na het diner nog genieten van een drankje, dan kan dat op het terras van het hotel bij de bar. Dat wordt genieten van je favoriete drankje en van een heerlijke, ontspannende vakantie!

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 29m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu
2-persoonskamer premium zwembadzijde
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 31m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu
2-persoonskamer voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 29m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu
3-persoonskamer algemeen
geschikt voor 3 personen
  • oppervlakte circa 29m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu
3-persoonskamer premium zwembadzijde
geschikt voor 3 personen
  • oppervlakte circa 31m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu
juniorsuite zwembadzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 45m²
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • totaal aantal kamers: 465
  • totaal aantal verdiepingen: 5
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • authentieke accommodatie
  • modern ingerichte accommodatie
  • kindvriendelijk complex
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • televisiehoek
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (tegen betaling), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief
  • handdoeken inclusief
  • douchemogelijkheid bij vertrek
  • bagagerie
  • minisupermarkt (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • kluisje op de kamer: bij de reissom inbegrepen
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • kinderstoel
  • kinderspeelruimte
  • mini club
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • plaats op parkeerterrein: circa 12,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 3), à-la-carterestaurant, buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: bar aantal 2, sky/rooftop bar
Verplichte bijkomende kosten
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 16 jaar circa 3,30 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • wellnesscenter/spa (circa 20,00 € per 90 minuten): sauna, hamambehandelingen, turks stoombad, jacuzzi, zwembad, massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • binnenzwembad (aantal 1) (tegen betaling circa 15,00 € per dagdeel)
  • buitenzwembad (aantal 6)
  • dakzwembad(adults only)

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
8.8
117 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,9
Accommodatie algemeen
9,1
Hygiëne
9,2
Kamer / appartement
8,8
Service / gastvrijheid
8,9
Faciliteiten
8,2
Locatie/ligging
8,5
Prijs/kwaliteit
7,8
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Costa Brava

Ontdek Costa Brava

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 150 meter
Aan de boulevard
Afstand tot luchthaven BCN circa 70 kilometer: gro circa 30 kilometer
Afstand tot treinstation circa 300 meter
Afstand tot bushalte circa 300 meter
Afstand tot pinautomaat circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 300 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis Calella circa 7 kilometer
Vlucht informatie

Je vliegt naar Barcelona of Gerona. Deze vlucht duurt ongeveer 2 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken, behalve als je naar Barcelona gaat. De transfertijden vanaf Barcelona zijn als volgt:

Calella -  ongeveer 60 minuten, Pineda de Mar - ongeveer 75 minuten, Santa Sussana -  ongeveer 110 minuten, Malgrat de Mar - ongeveer 120 minuten, Blanes - ongeveer 135 minuten, Lloret de Mar - ongeveer 150 minuten, Tossa de Mar - ongeveer 180 minuten

De transfertijden vanaf Gerona zijn als volgt:

Calella -  ongeveer 100 minuten, Pineda de Mar - ongeveer 80 minuten, Santa Sussana -  ongeveer 65 minuten, Malgrat de Mar - ongeveer 80 minuten, Blanes - ongeveer 50 minuten, Lloret de Mar - ongeveer 30 minuten, Tossa de Mar - ongeveer 50 minuten, Platja d'Aro - ongeveer 40 minuten

TRANSFER - LET OP!

Het kan voorkomen dat de bus alle plaatsen langs dient te gaan, dan wijken deze tijden sterk af en kunnen ze oplopen. Ook door vertraging in het verkeer of bij de shuttleservice kunnen de transfertijden flink oplopen. En de transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.

Het is mogelijk dat er bij kleine aankomsten voor Sunweb gebruik wordt gemaakt van een shuttleservice. Er wordt in dit geval geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 90 minuten na het eerste contact met de reisleiding na te streven, voordat de shuttlebus je naar de accommodatie brengt.

Niet in alle gevallen kun je voor de accommodatie worden afgezet. In geval dat je door een shuttleservice naar de accommodatie wordt gebracht kan de op -en uitstapplaats afwijken.

DE PRIVÉTRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kun jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw vervoermiddel (dit kan een minibus, grote bus of taxi zijn). Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

VLUCHTSCHEMA

In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen die nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.

E-TICKETS
Sunweb stuurt je uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie   op deze site.

Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.