8,1

  • Gelegen aan de boulevard
  • Gezellige pool-en beachbar
  • In het centrum van Sunny Beach

Hotel MPM Orel ligt aan de gezellige boulevard van Sunny Beach. Met aan de ene kant het fijne zandstrand met gratis zonnebedjes en parasols. En aan de andere kant, het bruisende centrum van Sunny Beach.

Je overnacht hier in comfortabele kamers die sfeervol zijn ingericht en van alle gemakken zijn voorzien. Zo is er een televisie, een koelkastje en een balkon of terras met zitje. In het restaurant van het hotel vind je gedurende de dag uitstekende buffetten, met zowel lokale als internationale gerechten.

Op het strand is er een gezellige beachbar waar je tussen het zonnen door, ijskoude drankjes kunt halen. Dit maakt dat het goed is uit te houden op een bloedhete dag. Ook het zwembad is een heerlijke plek om de dag door te brengen en te genieten van een welverdiende vakantie.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen (Sea view/side sea view)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 14m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed 100 x 200 cm
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
2-persoonskamer voor alleengebruik (Sea view/side sea view)
geschikt voor 1 tot 2 personen max. 1 volwassene en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 11m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed 100 x 200 cm
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
2-persoonskamer voordeeltarief
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 14m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed 100 x 200 cm
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • totaal aantal kamers: 143
  • totaal aantal verdiepingen: 12
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2)
  • lobby
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week: extra verschoning op verzoek
  • bagagerie
  • minisupermarkt (in de directe omgeving)
  • bakkerij (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • kapsalon (in de directe omgeving)
  • schoonheidssalon (in de directe omgeving)
  • geldwisselkantoor (in de directe omgeving)
  • diverse winkeltjes (in de directe omgeving)
  • discotheek (in het centrum)
  • casino (in het centrum)
  • nachtclub (in het centrum)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in het restaurant: gratis
  • handdoekenservice: gratis
Kinderfaciliteiten
  • speeltuin
  • kinderspeelruimte
  • kids club, van 4 t/m 12 jaar, geopend van 10:00 tot 12:30 uur en van 15:00 tot 17:30 uur, van mei t/m oktober, 6 maal per week (gratis)
  • kinderdisco (6 maal per week)
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: circa 6,00 bulgaarse lev per stuk per dag (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: pool/snackbar, strandbar
Sportfaciliteiten
  • darts (gratis)
  • tafeltennis (gratis)
  • beachvolleybal (gratis)
  • jeu de boules/petanque (gratis)
  • animatie, van mei t/m oktober, 6 maal per week, voor kinderen en volwassenen overdag en 's avonds gratis
Wellness
  • aquagym (gratis)
  • pilates (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad(zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 1, geopend van 08:00 tot 18:00 uur)(zoet water, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)

Verzorging

All-inclusive
  • Gevarieerde maaltijden in buffetvorm
  • Ontbijt 07.30 - 10.00 uur
  • Lunch 12.30 - 14.30 uur
  • Diner 18.00 - 21.00 uur
  • Snacks 15.00 - 18.00 uur (o.a. sandwiches, burgers, vers fruit, koekjes en ijs)
  • Midnight-snack 21.30- 23.00 uur (soep, koekjes, fruit en ijs)
  • Lokale (alcoholische)- en warme dranken 10.00 - 23.00 uur
8.1
14 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,1
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
7,6
Accommodatie algemeen
8,4
Hygiëne
8,2
Kamer / appartement
7,4
Service / gastvrijheid
7,9
Faciliteiten
9,5
Locatie/ligging
8,4
Prijs/kwaliteit
7,5
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Zwarte Zee

Ontdek Zwarte Zee

Praktische informatie

In de omgeving
Door boulevard gescheiden van het strand
Aan het strand (zandstrand, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)
In het centrum
Afstand tot Barstreet circa 330 meter
Afstand tot luchthaven Airport Bourgas(BOJ) circa 30 kilometer
Afstand tot treinstation Train station Bourgas circa 35 kilometer
Afstand tot bushalte circa 500 meter: naar nessebar & st. vlas
Afstand tot pinautomaat circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 1 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 1 meter
Handig om te weten
Je mag ook gebruik maken van de faciliteiten van Hotel MPM Astoria wat er direct naast ligt, met uitzondering van het restaurant .
Vlucht informatie
Je vliegt naar Bourgas. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld wordt je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:Pomorie - ongeveer 15 minutenNessebar - ongeveer 45 minutenZonnestrand - ongeveer 45 minutenObzor - ongeveer 105 minutenByala - ongeveer 110 minuten
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer tewijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.
Informatie over Bulgarije

Hoofdstad:
De hoofdstad van Bulgarije is Sofia.

Taal:
De officiële taal is Bulgaars. Maar met Engels, Duits of Frans kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Bulgarije is het 1 uur later dan in Nederland.


Valuta:
De officiële munteenheid is de Lev. In de grote steden en vakantieplaatsen kun je pinnen. Je kunt maximaal een bedrag van € 200,- per dag opnemen. Het wordt afgeraden om geld te wisselen op de luchthaven.


Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een indentiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.
Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Telefoneren:
Het GSM-netwerk van Bulgarije is goed ontwikkeld. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken, vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover voor jouw vakantie bij jouw provider. Wil je gebruikmaken van het internet via jouw telefoon, dan raden wij je aan om dit via een Wireless netwerk te doen. Zet ook altijd in het buitenland de dataroaming uit.

 

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Bulgarije is 112.

Eten & drinken:
Bulgarije staat bekend om de vis- en vleesgerechten met veel Turkse en Westerse invloeden. Wat dacht je bijvoorbeeld van Kebabcheta, gegrild vlees met diverse sauzen. Of Kavarma? Dit is een smakelijk gerecht van varkensvlees, champignos en uien. Daarnaast staat Bulgarije bekend om de Bulgaarse yoghurt en honing. Beide producten zijn dan ook vaak terug te vinden op de dessertkaart, heerlijk met vers fruit.


Het water is in Bulgarije niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om in Bulgarije water uit de kraan te drinken. Wij raden je aan om gebottelde flessen water te kopen. Deze vind je in de supermarkt of kun je in je hotel of appartement kopen.


Fooien:
Het is in Bulgarije de gewoonte om in bars en restaurants een fooi te geven van ongeveer 5% - 10%.

Openingstijden:
Winkels in Bulgarije zijn van maandag t/m zaterdag geopend tot 18.00 uur of zelfs tot 22.00 uur. In de toeristische gebieden zijn de winkels vaak zelfs zeven dagen in de week, 24 uur per dag geopend.

Feestdagen:
In Bulgarije vinden de volgende feestdagen plaats van april t/m oktober:

  • 6 mei St. George Day
  • 24 mei Dag van Cyrillus en Methodius en van Bulgaarse cultuur
  • 6 september Nationale dag van de Bulgaria's Reunion van het jaar 1885
  • 22 september Independence Day

Bulgaren vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Bulgarije houdt men de Orthodoxe kalender aan.

Reisleiding:
In Obzor, Byala, Nessebar en Pomorie is er geen reisleiding aanwezig. Bij aankomst wordt je ontvangen door een Nederlandssprekende vertegenwoordiger en krijg je een welkomstenvelop met een welkomstbrief, activiteitenprogramma en inschrijfformulier. De vertegenwoordiger is 24 uur per dag bereikbaar, dus ook in geval van nood. In Gouden Strand is er ook een lokale vertegenwoordiger, zij spreekt Engels en is ook 24 uur per dag bereikbaar.

Lees meer Bulgarije

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.