Via Mijn Sunweb of de Sunweb app kun je eenvoudig en snel zelf een medereiziger wijzigen (indeplaatsstelling). Nadat je de wijziging hebt gedaan, krijg je binnen 2 uur een nieuwe factuur als bevestiging.
Het wijzigen van een hoofdboeker of het wijzigen van een volwassene naar een kind of andersom is niet mogelijk via Mijn Sunweb of de Sunweb app. Neem hiervoor contact met ons op. Onze contactgegevens vind je hier.
Let op! Wanneer je niet-flexibele vluchten hebt geboekt moet de wijziging eerst worden aangevraagd bij de luchtvaartmaatschappij. Voor de wijziging van een persoon worden vaak hoge kosten gerekend. Zodra de kosten bekend zijn, nemen we eerst contact met je op om de kosten te bespreken.
Flexibele vlucht | Niet-flexibele vlucht | |
Tot 3 dagen voor vertrek bij (winter)zon vakanties Tot 5 dagen voor vertrek bij wintersport vakanties | Tot 3 dagen voor vertrek bij (winter)zon vakanties Tot 5 dagen voor vertrek bij wintersport vakanties | |
Tot 3 dagen voor vertrek bij (winter)zon vakanties Tot 5 dagen voor vertrek bij wintersport vakanties | Tot 3 dagen voor vertrek bij (winter)zon vakanties Tot 5 dagen voor vertrek bij wintersport vakanties |
Hoe wijzig je een persoon in Mijn Sunweb?
1. Open de boeking in Mijn Sunweb
2. Klik op 'Bewerken' bij de persoonlijke gegevens van de reiziger
3. Wijzig de persoon en klik op 'Opslaan' om de wijziging door te voeren
Hoe wijzig je een persoon in de Sunweb app?
1. Open de boeking in de Sunweb app
2. Klik op 'Boekingsinformatie'
3. Selecteer de reiziger en klik op 'Gegevens aanpassen'
4. Wijzig de persoon en klik op 'Opslaan' om de wijziging door te voeren
Voor informatie over het verschil tussen flexibele en niet-flexibele vluchten, klik je hier.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp!
Stel je vraag kort en bondig en onze virtuele assistent probeert je vraag direct te beantwoorden. Komt onze assistent er niet uit dan zet hij je vraag door en beantwoordt een van zijn collega's jouw vraag tijdens openingstijden.
We zijn bereikbaar op het nummer +31102802290 of op mobiel via onderstaande knop.
Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden
Telefoonnummer: +31(0)102802290
Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!