Ik kan mijn vlucht niet vinden op de website van de luchtvaartmaatschappij en Schiphol?

Gewijzigd op 17 Aug 2023

Dit is inderdaad mogelijk. Je hoeft je hierover geen zorgen te maken. Wij kopen voor onze vluchten vaak het hele toestel in. Dit betekent dat de vlucht alleen via Sunweb te boeken is. Hierdoor wordt de vlucht dan ook niet op de website van de luchthaven of de luchtvaartmaatschappij vermeld.

Je kunt jouw vlucht wel terugvinden op de website van de luchthaven vanaf twee weken voor vertrek. Daarnaast vind je jouw vluchtgegevens op Mijn Sunweb zodra deze bekend zijn.

Houd er rekening mee dat vluchtgegevens altijd onder voorbehoud zijn.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: 10:00-17:00


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:


maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: 10:00-17:00


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.