1. Vragen & contact - Hoe kunnen we je helpen? | Sunweb wintersport vakantie
  2. Vluchtgegevens
  3. Moet ik mijn vlucht herbevestigen?

Alle themas

Moet ik mijn vlucht herbevestigen?

Nee, dit is niet nodig. Wanneer er een vluchtwijziging is, dan neemt Sunweb contact met je op.

Wanneer je alleen een losse vlucht bij ons hebt geboekt is het belangrijk dat je bij boeking een telefoonnummer aan ons doorgeeft waarop je tijdens jouw vakantie te bereiken bent.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Telefoon

Op dit moment zijn wij telefonisch helaas niet bereikbaar in verband met de enorme drukte. Om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen, contacteren wij onze klanten op volgorde van urgentie. We begrijpen dat je het liefst zo snel mogelijk wilt weten waar je aan toe bent met betrekking tot jouw vakantie. We adviseren je daarom alvast de antwoorden op de veelgestelde vragen en de overige corona-gerelateerde informatie op onze website te lezen. Met man en macht werken we er aan om al onze klanten zo spoedig mogelijk te helpen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.

E-mail

Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Telefoon
Op dit moment zijn wij telefonisch helaas niet bereikbaar in verband met de enorme drukte. Om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen, contacteren wij onze klanten op volgorde van urgentie. We begrijpen dat je het liefst zo snel mogelijk wilt weten waar je aan toe bent met betrekking tot jouw vakantie. We adviseren je daarom alvast de antwoorden op de veelgestelde vragen en de overige corona-gerelateerde informatie op onze website te lezen. Met man en macht werken we er aan om al onze klanten zo spoedig mogelijk te helpen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.

E-mail
Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in