1. Vragen & contact - Hoe kunnen we je helpen? | Sunweb wintersport vakantie
  2. Veelgestelde vragen over (geannuleerde) vakanties
  3. Ik moest mijn vakantie vroegtijdig beëindigen i.v.m. het coronavirus, worden de dagen die ik heb gemist vergoed?

Alle themas

Ik moest mijn vakantie vroegtijdig beëindigen i.v.m. het coronavirus, worden de dagen die ik heb gemist vergoed?

Als jij op laste van de autoriteiten en Sunweb jouw vakantie hebt moeten beëindigen i.v.m. het coronavirus, zullen wij niet genoten reisdagen in de vorm van een Sunweb-voucher vergoeden. Tenzij je hiervoor een beroep wilt doen op jouw verzekering. In dat geval kun je ons om een annuleringsfactuur vragen. Omdat wij de kosten voor niet genoten reisdagen per boeking individueel moeten berekenen, kost het ons wel even tijd. De berekening van niet genoten reisdagen wordt gemaakt aan de hand van de verblijfskosten. De kosten voor bijvoorbeeld vervoer, bagage, reserveringskosten en dergelijke worden hierin niet meegenomen. Deze voucher valt niet onder de dekking van het SGR. Zodra wij meer informatie hebben over jouw boeking, nemen wij uiteraard contact met je op. We vragen hiervoor jouw begrip.

Vind hier alvast meer informatie m.b.t. de vouchers.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 0290 (lokaal tarief).

 

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102802290

 

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 

Zondag gesloten

Bekijk hier onze gewijzigde openingstijden.

E-mail

Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 0290 (lokaal tarief).

 

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102802290

 

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 

Zondag gesloten

Bekijk hier onze gewijzigde openingstijden.

E-mail
Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in