1. Alle veelgestelde vragen
  2. Veilig reizen
  3. Met welke maatregelen moet ik tijdens mijn vlieg of busvakantie rekening houden?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Met welke maatregelen moet ik tijdens mijn vlieg of busvakantie rekening houden?

We volgen, samen met onze vervoers- en verblijfspartners, de instructies van de overheden. Dat betekent dat je op vakantie in (bijvoorbeeld) Frankrijk verplicht bent om de Franse voorschriften op het gebied van corona-preventie te volgen. Uiteraard faciliteren we hierin en voorzien we je van de juiste informatie. Veilig vakantie vieren staat bij ons voorop, we zullen je niet naar je bestemming laten afreizen waar het niet veilig is. Wanneer er bijvoorbeeld nog een quarantaineverplichting op je vakantiebestemming blijft gelden (of opnieuw wordt ingevoerd), zullen wij onze vakanties naar die bestemming nog niet door laten gaan. We zijn hiervoor onlangs een samenwerking gestart met Intertek Cristal, een gerenommeerde partij op het gebied van veiligheid en gezondheid.


Maatregelen tijdens de busreis:

- Verplicht dragen van een mondkapje (gehele rit)
- Gezondheidsverklaring nodig per reiziger
- Vaste zitplaatsen + stoelnummering
- Zelf in/uit laden van je bagage
- Geen service in de bus (dit om het lopen door de bus te voorkomen)
- Desinfectie aanwezig. (verplicht desinfecteren voor het instappen)
- In en uitloop route
- Geen toilet mogelijkheid in de bus maar de bus maakt hiervoor extra stops onderweg
- Alles volgens de richtlijnen van het COVID-19-richtlijnen touringcarvervoer

Lees hier meer over veilig op wintersport.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail
Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's