1. Vragen & contact - Hoe kunnen we je helpen? | Sunweb wintersport vakantie
  2. Geldteruggarantie
  3. Waarom geldt de geldteruggarantie niet op mijn eerder geannuleerde vakantie?

Alle themas

Waarom geldt de geldteruggarantie niet op mijn eerder geannuleerde vakantie?

Wij kunnen ons voorstellen dat je graag had gezien dat deze regeling ook gold toen jouw reis werd geannuleerd. Destijds hebben we met de SGR corona voucher voor een andere oplossing gekozen. Deze voucher was en is een belangrijke en noodzakelijke oplossing voor zowel onze klanten als de reissector tijdens deze wereldwijde pandemie. Als branche zijn wij dankbaar dat reizigers de coronavoucher hebben omarmd. Dit neemt niet weg dat wij de feedback van onze klanten ter harte hebben genomen. Daarom kiezen wij nu voor deze nieuwere aanpak waarbij wij ons richten op een nieuw seizoen. Met deze aanpak geven wij reizigers het vertrouwen om weer te boeken en voorkomen wij dat zij straks opnieuw een voucher ontvangen.

De geldteruggarantie passen we voorlopig alleen toe op boekingen gemaakt vanaf 24 september 2020 die tussen 15 december 2020 en 15 mei 2021 vertrekken. Om er ook gebruik van te maken, raad ik je aan om op zoek te gaan naar een leuke winter- of zomervakantie en deze te boeken op onze website.

Klik hier voor de voorwaarden.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

E-mail

Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

WhatsApp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Schrijf je in

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

E-mail
Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

WhatsApp
Bereik ons eenvoudig via WhatsApp! We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden. We zijn bereikbaar op het nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.

Schrijf je in