1. Alle veelgestelde vragen
  2. Veelgestelde vragen over Corona-vouchers
  3. Hoe kan ik mijn voucher gebruiken?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe kan ik mijn voucher gebruiken?

Jouw voucher kan jij gemakkelijk inwisselen tijdens het betaalproces van jouw nieuwe boeking. Wanneer jij een nieuwe vakantie bij Sunweb hebt geboekt dan zijn hier de ANVR en SGR voorwaarden van toepassing op jouw nieuwe reis.
De voucher kan worden gebruikt als betaalmiddel voor elke vakantie die wordt aangeboden door één van de merken van Sunweb Group: Sunweb zon- en wintersportvakanties, Primavera Reizen, Eliza Was Here en GOGO Jongerenreizen.


Om het inzetten van jouw voucher zo eenvoudig mogelijk te maken, hebben wij een handige video voor jou gecreëerd. In deze video leggen wij jou stap voor stap uit hoe jij de voucher kan inzetten bij het maken van een nieuwe boeking.

Jij kan jouw voucher eenvoudig vinden in jouw Mijn Sunweb account en in de Sunweb app.


 

 

Aan druk- en/of zetfouten kunnen geen rechten worden ontleend. 









Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail
Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's