1. Alle veelgestelde vragen
  2. Veelgestelde vragen over Corona-vouchers
  3. Kan ik mijn geannuleerde reis volgend jaar voor dezelfde prijs boeken?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Kan ik mijn geannuleerde reis volgend jaar voor dezelfde prijs boeken?

Wij begrijpen goed dat het een teleurstelling is geweest dat jouw vakantie geen doorgang heeft kunnen vinden vanwege het Coronavirus.
Maar van uitstel hoeft geen afstel te komen en daarom bieden wij de mogelijkheid voor alle reizigers die een SGR Corona-voucher hebben ontvangen in 2020, om precies dezelfde reis volgend jaar te boeken voor dezelfde prijs.
Door onze prijzen hetzelfde te houden hopen wij zekerheid en rust te kunnen bieden. Jij kan op deze manier jouw voucher dus inzetten en, zij het iets later, toch genieten van jouw droomvakantie. 

✔ Boek je nieuwe vakantie volgens de voorwaardenop onze website en gebruik jouw voucher als betaalmethode. Twijfel je of je aan de voorwaarden voldoet? Neem voor het maken van de boeking contact met ons op om te verifiëren of jouw vakantie aan de voorwaarden voldoet.
✔ Vul het prijsgarantie formulier in met het boekingsnummer van je geannuleerde reis, het boekingsnummer van je nieuw geboekte reis, je e-mailadres en je telefoonnummer (optioneel).
✔ Voldoe jij aan bovenstaande voorwaarden? Dan passen wij het totaalbedrag van je nieuwe vakantie aan in jouw boeking. Als je direct bij het maken van je nieuwe boeking al betaald hebt, dan storten we het teveel betaalde bedrag binnen drie weken terug op jouw voucher.

De voorwaarden van onze prijsgarantie vind je hier.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail

Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

E-mail
Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's