1. Alle veelgestelde vragen
  2. Annuleringsverzekering
  3. Hoe dien ik een claim in bij mijn annuleringsverzekering?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Hoe dien ik een claim in bij mijn annuleringsverzekering?

Wanneer jij (een deel) van jouw vakantie hebt moeten annuleren kun jij mogelijk een claim indienen bij jouw annuleringsverzekering. Hiervoor heb je de (deel)annuleringsfactuur nodig. Deze sturen wij uiterlijk binnen 2 uur na de verwerking van jouw (deel)annulering per e-mail toe naar de hoofdboeker. Je krijgt jouw annuleringskosten alleen vergoed van de verzekeraar als de reden van annuleren een geldige reden is conform de polisvoorwaarden van jouw verzekering. Kijk hier voor meer informatie over de dekking en hier voor extra informatie over de dekking in coronasituaties. 

Heb je jouw verzekering bij Sunweb afgesloten vanaf 3 november 2020?
Dan hebben wij jouw verzekering afgesloten bij AXA en kun je hier het online formulier invullen om jouw annuleringskosten te claimen.

Heb je jouw verzekering bij Sunweb afgesloten voor 3 november 2020?
Dan hebben wij jouw verzekering afgesloten bij de Europeesche Verzekeringen en kun je hier het online formulier invullen om jouw annuleringskosten te claimen.


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's