1. Alle veelgestelde vragen
  2. Reisadvies
  3. Wanneer krijg ik nieuws of mijn vakantie door kan gaan?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Wanneer krijg ik nieuws of mijn vakantie door kan gaan?

Uiterlijk twee weken voor vertrek ontvang jij van ons bericht als jouw vakantie helaas niet door kan gaan. 

Wij willen er graag zeker van zijn dat jij van een fijne vakantie kunt gaan genieten. Daarom doen wij diverse checks op alle onderdelen van jouw vakantie: jouw vlucht of busreis, jouw accommodatie, de maatregelen van de lokale overheid en het reisadvies van het Ministerie van Buitenlandse zaken. Omdat wij zien dat de wijzigingen hierin snel op elkaar volgen kunnen wij niet eerder uitsluitsel geven over jouw vakantie. Daarnaast willen we alle klanten informeren op basis van vertrekdatum, zodat de eerst vertrekkende reizigers als eerste worden geïnformeerd. 

Wanneer wij eerder zekerheid hebben dat jouw vakantie wel of niet door kan gaan, bijvoorbeeld omdat jouw vlucht is geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij of wanneer alle seinen op groen staan om juist wel op vakantie te gaan, kan het voorkomen dat wij onze reizigers wel eerder kunnen informeren. In elk ander geval is dit uiterlijk twee weken voor vertrek. Wij vragen hierin om jouw geduld. Wil je toch eerder jouw vakantie al omboeken of annuleren? Kijk dan of jij via de omruilgarantie jouw vakantie al kan omboeken via Mijn Sunweb of annuleer jouw vakantie tegen kosten via Mijn Sunweb

Een positief reisadvies vanuit onze overheid voor jouw vakantiebestemming is niet altijd voldoende om onze vakantie door te laten gaan. Wij houden aanvullend rekening met:
1. De quarantaine verplichtingen, zowel bij aankomst op je bestemming als bij thuiskomst, zijn opgeheven;
2. De door jou geboekte vlucht of busreis gaat door;
3. De door jou geboekte accommodatie is open evenals alle essentiële faciliteiten;
4. De vakantie en bestemming voldoen aan onze veiligheidsstandaarden.

Als één van bovenstaande zaken niet gegarandeerd kan worden, zullen wij helaas jouw vakantie moeten annuleren. Dit doen wij enkel om jou een volkomen onbezorgde vakantie te kunnen laten beleven.

De informatie vanuit bestemmingen en partners wijzigt snel en helaas soms ook last-minute. Wij doen ons best om je over de reden altijd zo duidelijk en snel mogelijk te informeren maar helaas kan het soms gebeuren dat wij je door last minute wijzigingen na een eerdere bevestiging alsnog moeten teleurstellen. Dit proberen wij uiteraard te allen tijde te voorkomen.




Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's