1. Alle veelgestelde vragen
  2. Reisadvies
  3. Wat als Nederland code rood wordt?

Alle veel gestelde vragen op een rij

Wat als Nederland code rood wordt?

Op het moment dat Nederland op basis van de cijfers van het ECDC (European Centre for Disease Prevention and Control) als code rood wordt aangeduid, is het mogelijk dat jouw vakantiebestemming zijn maatregelen gaat aanpassen voor Nederlanders. Dit kan betekenen dat er bijvoorbeeld weer quarantaineverplichtingen bij aankomst worden ingesteld. Een quarantaineverplichting bij aankomst is voor ons een reden om jouw vakantie niet door te laten gaan. Wanneer Nederland code rood wordt, zullen wij af moeten wachten wat de (mogelijke) aangepaste maatregelen voor jouw vakantiebestemming zullen zijn. Eerder kunnen wij nog geen uitsluitsel geven over jouw vakantie.

Wil je toch eerder jouw vakantie al omboeken? Kijk dan of jij doormiddel van de omruilgarantie jouw vakantie al kunt wijzigen via Mijn Sunweb. Wil jij je vakantie annuleren? Dan is dat alleen mogelijk tegen annuleringskosten.

Wanneer de maatregelen van jouw vakantiebestemming zo wijzigen dat wij de vakantie niet door willen laten gaan, nemen wij per mail contact met je op en krijg je van ons de mogelijkheid om kosteloos te annuleren of om de vakantie om te boeken.


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@sunweb.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Heb je je antwoord niet gevonden?

Telefoon

We zijn weer bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

 

Telefoonnummer: 0900 0290 (lokaal tarief).

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan
0031-102802290.

Social media

Stel je vraag aan het SunWebCare team op Facebook of Twitter.

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Mijn Sunweb
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's